Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 533 ggr
Nysta
0

Doris söker kompis

Doris har blivit ensam och vi söker nu efter en bebiskompis. Vi tänker oss en svart hona med slät päls och toppiga öron. Kanske du ska till utställningen i Kalhäll den 15/3? Då kanske vi kan mötas där.

Grodan
0

Hur har det gått? Har du funnit en vän till Doris?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

UpptagetNamn
0

Söker hon fortfarande en kompis?
Gör det nått om den är vit på magen?

Nysta
0

Känns lite motigt. Ringde för tre veckor sen på en annons. Det var två flickor som hade två kullar, bl a en svart hona. Så den tingade jag för leverans efter två veckor. När då den helgen kom började jag ringa flickorna utan att få svar. När hela helgen runnit iväg hörde jag av dom, då var jag helt plötsligt tvungen att köpa två råttor!! Detta trots att jag gjorde klart från början att jag bara ville ha en som kompis till Doris. Det som retar mig mest är att Doris fått vara ensam två veckor i onödan. Hade dom ställt sitt krav redan från början hade jag aktivt kunnat söka efter en kompis under den här tiden som vi bara väntat. Så, Doris är fortfarande ensam…  kompisen behöver inte vara helsvart… Problemet är väl alla långa avstånd, vi bor mellan Stockholm och Norrtälje…… känner mig lite uppgiven just nu….

Tack för att ni bryr er!  ;return false;)

UpptagetNamn
0

Kan du inte bara ta en och skita i färgen så hon får en kompis? :)
Sen vänta tills du värkligen hittar en bra, svart råtta eller nått, och ha tre?

Nysta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Doris fått en kompis!!

Girlie
0

Vad skoj! Jätte fina tjejer!