OT Freewebbare??
Jag är blond.. 
är det ngn här som använder sig av freewebs som kan förklara för mig hur jag byter namn/rubrik på en sida???
Det går inte tyvärr, då får man göra en ny…
Inte senast jag kollade upp det iaf.
Eller vänta nu, vad menar du med sida? Hemsida eller sida?

När du är inne i editorn - page properties. Dvs om du menar att byta sidnamn från exv home till start el liknande.

Ok.. tack tror jag… hehe har ju inte gjort det än så får se om jag lyckas
Dels vill jag byta sidnamn som Sally förklarade. Men även första rubriken på home sidan. Alltså inte hemsidans utan förstablads rubriken

Men det är väl bara att klicka i fältet och ändra som i word eller så. Eller hur menar du?

Jag har Freewebs och det går bra att byta namn på sidan. När du är inne på "Bulit and edit" så klickar du på T-knappen (det står rename längst upp)… Är du med? Till höger för den knappen du klickar på för att fixa på sidan.

Jag skulle vilja veta hur man lägger en sida "under" en sida dock…
Alltså…om man tex går in på "mina råttor" så skulle jag vilja ha nya klickmöjligheter där…har sett någon som har det på sin freewebs. Kommer inte ihåg vem just nu…

Jag skulle vilja veta hur man lägger en sida "under" en sida dock…
Alltså…om man tex går in på "mina råttor" så skulle jag vilja ha nya klickmöjligheter där…har sett någon som har det på sin freewebs. Kommer inte ihåg vem just nu…
#8: Det skulle jag också vilja veta, tyvärr tror jag inte det går… Det verkar inte så iaf.

Det går att skapa en "undersida" men då måste man göra/ha en sida samt skapa en länk till den. Man kan också välja att dölja denna "undersida" i flik/sidlistan.

Nu har jag iaf lyckats ändra alla mina rubriker… 
Fast mitt i allt lyckades jag ändra ordningen *asg*
tex
Home
about
Honor
blogg
Hanar
Och nu vet jag inte hur jag gjorde… eller hur man flyttar om dem.
Börjar fundera på om det inte är enklare att bygga i html.. ??

#11. Du går in på build & edit.
Där har du namnen på alla dina huvudrubriker och längst ut står det order. Tryck på valfri och du får upp så du kan ändra ordningen.

Ååh underbart.. tack wintermynta