Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 200 ggr
Bim
0

Hejsantjoosanfloosan! :D

Vad händer hemma hos er? Jag har det jätte tråååk! Längtar såå tills på söndag för då får jag pusssa på råttor!!!!! :D:D:D:D:D::D

Hare! :D

Bim
0

hehe.. :P Känner mej flummig! :D

KAGE
0

Dricker rödvin, lyssnar på radioblogclub och har trist… T_T

/Karoline.

Bim
0

hehe.. okej.. blubbs på alla! :D

Absinthe
0

Käkat Ben & Jerry glass och tråkar.. nada kul, inte ens msn är roligt.. =/

niffen
0

Men lilla dampmoa… Du kan inte bara starta massa flumtrådar såhär.. Man blir ju lockad av att FLÖMMA…

En av råttjävlarna här bet mig skithårt i tungan och jag känner mig yr  :P
Jak har arapies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

[countess]
0

så du ska få råttor nu iaf?=))

Kleverin
0

#4 ben&jerry.. hinner jag till ICA på 10 min… nä… hmm… bara popcorn. handlar det i morgon.

har oxå tråk.. min kompis och min syster tittar på simpsonsfilmen. har sett den..

Absinthe
0

#7 ben & jerry är heaven.. ^^, Krängt en hel förpackning med Chocolate Fudge Brownie nu ikväll.. =P

Måste banta.. Gaaah! =/

TienMu
0

försöker piffa till mig lite…..ska jobba å sminka en kompis syster till sitt bröllop imorn,så de blir tidig uppgång me jobb hela dan å sen tänkte ja va  me på festen efter all cermoni å middag å sånt…..

så man vill ju se gångbart hyffsad ut själv åxå……

Å vin lät mumsigt….

Kleverin
0

#8 jag är mest inne på choccolate terapy nu.. slutade äta godis och började promenera varje morgon i ett försök att gå ner. hållt på i 7 veckor, har inte gått ner ett gram. skyller på ben&jerry.. äter det säkert en gång i veckan.. *ler*

Absinthe
0

#10 Jag äter knappt godis, men sagt att jag ska prova alla ben & jerry nu.. Jag borde dock sluta skita i att äta vanlig mat.. Har kommit på att banta utan att äta är väldigt väldigt dumt (tänker på min mage som är helt förstörd)

Röra på sig, ja det ska jag göra, när jag har tid efter all skola och allt annat som tillkommer, men är ute och går så fort jag får tid.. ^^, (Känner mig halvt duktig)

UpptagetNamn
0

Haha :P

meilin
0

#9 Hehe, jag pratade om dig idag. Sa till sambon att jag är sjukt nöjd med mitt hår efter att jag var hos dig och klippte mig. Tänker absolut komma tillbaka! ^^

Sitter här och är sjukt uttråkad och jättemätt. Har proppat i mig chips…bläää…
Funderar på om jag ska ta ut råttisarna, men dom ligger och sover och vill inte alls komma ut.

Kleverin
0

#11 förstörd mage vill man inte ha!!!! *vet* min har ett eget liv och lägger av med ojämna mellanrum.
Nä, ät mat, det är bättre än glass. kan vara lika gott om man lägger ner lite ansträgningar och hittar nån bra kokbok. *ler* sagt att nu til påsk ska jag få börja äta lite godis igen. men känns som det inte är nån vits att låta bli när det ändå inte blir nån effekt..

för att börja promenera.. skaffa hund!! *ler* gjorde syrran, den jag går ut med varje morgon.. halv 7.. innan skolan…

TienMu
0

#13 Va roligt! Skrattande Men du klädde ju galet bra i den frisyren åxå! Mitt hår ha fått blitt blåsvart nu de :)

meilin
0

#15 Blev det hårförlängning? Har för mig att du sa nåt om det?

Bim
0

#5 hehehe, joo jag vill starta flummtråd! :D jag struntar i vad du tkr.. ;) DÄN DÖ!!! medela oss hur det går med tungsan! :D DÅNT FÅRGETT!

Grodan
0

#2 utan alkohol!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

TienMu
0

#16 nje har inte hunnit me de ännu…men det är på G…ska bara försöka hitta en ledig lucka nån dag på jobbet….har mycke å göra hela tin! :) förhoppningsvis före påsk *le*

niffen
0

Min tunga mår bra nu  :)   Men jag är lika sjuk såm vanlik…. :F

Bim
0

ajaja då.. :/ not godd att all… men tungan var bra! :D