flyga 163 kr!!!
Helt sanslöst, om jag skulle flyga mellan Malmö-Stockholm skulle jag kunna flyga för 163 kr enkel och då är det inklusive skatter etc.
Tor för 586 kr. Man kanske skulle ta en sväng uppåt iallafall… Undrar om man kan smuggla med en liten råttis på flyget… Om man har den i nacken genom tullen kanske:P
jaa, det tycker jag du ska göra :) jag sitter själv å ska buda sista minuten på tradera för SJ biljett, ligger på 155 kronor nu, inte lika billigt som kickan kom över *grrr* men billigare än att boka iaf xD, hoppas jag får den bara, har lite ångest över vem jag ska buda över bara, jaktchefen huddiksvalls antikvariat eller kung rune, hehe känns som antikvariatet går bort, han får sin biljett hehe, blir nog kungen hehe..
*** och ***** också, jävla mongon som sitter uppe å budar när jag ska buda, j**la as asså *grinar*
aja får väl sitta uppe hela natten om det ska va så , jag ska fan ha en biljett, jag tänker inte ge mig iaf.. shit

Tror SJ trissar upp priserna själva på tradera, pratade om det med en vän som är journalist på Expressen. Hon trodde också det men svårt att bevisa. Hon skulle dock undersöka det och försöka få fram bevis till en artikel.
ja dom har kanske itne så mycket att göra klockan två på natten, haha fast det va inte riktigt upptrissning heller, va panik i sista minuten, blev itne många kronor mer än va det va tio minuter innan typ

Men om man bokar i tid på SJ kan man få sjukt billiga resor. Jag och en kompis ska upp till U-sala på valborg och fick betala ca 200 t.o.r!

Ja om man bokar 90 dagar innan eller om man bokade innan dom ändrade system.

Har dom ändrat system?
#5 Eller så kan man köpa en tågbiljett på Tradera för 1 kr :P Dock kan man inte välja djurtillåtet då..
Kan du inte ta en stor jacka elelr nåt då? ;D Och smussla in råttan i nån ficka eller innanför jackan x) Och bara hoppas på att inte bli visiterad ;)

Jag fattar inte varför du ska ta med dig en råtta… du kan få låna mina när du är här 

ta med HEM, inte dit:P

varför ska du ta hem råttor… du har ju så många…. 

Jag ska ta hem alla råttor som riskerar att heta susanne tänkte jag:P

Men då är det bestämt, du måste såklart komma upp till civilisationen! Yay! 
Men du måste ju smuggla med dig vovven vettja, annars vet jag en liten tjej som kommer bli arg på dig ;)

ojoj vilka krav.
Min vovvis skulle nog inte bli superlycklig över att träffa era katter tyvärr. Men hon saknar absolut barnen, det får du hälsa dom.

*sitter och trallar en visa på nattkvisten*
Halt!
Här får du inte passera
här kommer ingen förbi
kommer aldrig över tröskeln nå mera
så gå är du snäll om ditt liv är kärt
Genom bur gallret ser jag din livskamrat
Susanne stå och gestikulera
Det har gått tjugo dar snart
men med en Freke är det svårt att diskutera
Du gick långsamt hemåt
hemåt den kvällen
Skulle du få se henne igen?
Hjärnan värkte
hjärtat värkte
Skulle du bli hel igen?
En dag så stod
så stod jag bara där
en mur mellan dej och den du hade kär
Vi bor massor av mil ifrån varann
men en grå bild är det enda du får se av Susanne
Vi skulle få leva här
vi skulle få leva här
vi skulle få leva här
vi skulle få leva här
Alla stackars råttor är våta
av salivet från min dreggliga hund
Du kommer aldrig att förlåta
att du sålde henne till mig
Du har tänkt jävligt mycket, mycket på att flyga
Du vill se hennes kropp
du vill smeka hennes päls
höra hennes piiiiiiiiiip
vara henne nära
Du vill viska i hennes dumbo öra
Du borde fått leva här
du borde fått leva här
du borde fått leva här
varför får du inte leva här
Du, du vet, vet precis hur
du flyger över vårat land
Å du vet, du vet precis
Att en grå bild är det enda du får se av SUSANNE 
Ebba Grön - Die Mauer <3

"Alla stackars råttor är våta
av salivet från min dreggliga hund"
HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHA BÄST

HAHAHAHAHA *asg* HAHAHAHA *torkar tår*
Men Nicciz.. menar du att du döpt mesen till SUSANNE!!? *ASG*
#18: Haha, jo, jag noterade det…

Nja alltså döpt å döpt *s* 
Hennes uppfödare är ju inte så glad åt beslutet men hon tyckte iaf att det var bättre än Skatan.. *viskar -men nu kallas hon lilla skatan Susanne… *asg*
Av flera anledningar…. iofs…