Tips för ikväll!
Filmtips!
Ni som har kanal 6 kan ikväll se en riktigt bra film
Azumi
Tid: 22:00 - 00:30
Se den! Hur bra som helst.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tack, för tipset! *kollar upp på IMDB*

Men är inte den typ dålig, haha förlåt :P
Se The village istället :D
Verkar vara en bra film, har fått bra betyg och dessutom flera priser. Ska se! :)
#2: Hört talas om smak? ^^
Ska se om jag e vaken då, har flyttat hela dan och är helt slut nu. Men annars ska jag kolla in vad den handlar om, nån som har lust att ge mig en liten vink?
Lells; hahaha the village är en skam för skräckfilmsvärlden ;) Blev så besviken på den filmen :)
Tycker Azumi är dålig ><
/Karoline.
the village skulle jag nog inte ta i skräckfilms kategorin, men jag måste säga att jag tyckte den var riktigt bra.. visst man blev besviken på vissa saker, men slutet gör hela filmen!
// Vanessa
#7 Vilken kategori är det då? :)
I vilket fall som tycke jag den sög ;)

nu sitter väll alla och glor på den? :D
Har hört att The Village är riktigt bra jag med! Att den inte är menad som att vara värsta The Grudge :'d utan mer intelligent, speciell..
/Karoline.
*fniss* intelligent ;) Dålig är vad den är ;) Fast det är tur alla har olika smak.
Jag kollar. Ska komma med min åsikt när jag sett färdigt!
Väldigt typiskt japansk krigarfilm. Bra story, snyggt foto (såklart) och härlig musik.
Lite väl klische ibland och tveksamma skådespelarinsatser från vissa, men annars bra!
En bra film, varken mer eller mindre.
Uh, så seriöst det blev.

Haha The Village är ingen skräckfilm direkt, tycker det är en väldigt lugn och sansad film
Typ lite sådär mysig
# 8 nja mer mystisk.. jag gillar den :) vet inte riktigt vart den skulle passa in i kategorierna.. tål att tänkas på, nu ska jag sova.. natti!
// Vanessa
Jag kollade på vår film och det står att det är en Thriller. En av de sämsta jag sett.

The village hade jag stora förväntningar på när den kom (den lanserades för övrigt med en trailer som skrek "skräckfilm" vilket var helt missvisande), men slutet var såå förutsägbart och själva händelseförloppet rätt fånigt. Storyn hade kunnat göras hur bra som helst men det gick totalt förlorat.
#17 Precis

the village var sorgligt dåligt gjord..bra story men de var allt!!
Qui dormit, non peccat