OT: The Sims 2
Nån som spelar the sims?
Jag diggar det, tankade ner alla tillägsspel också (a) + att jag är medlem på thesimsresource.com där man kan tanka ned ännu mer filer till spelet. Man kan till och med ha simmar som är kändisar! Jag har Brittan, Johnny Depp, Paris Hilton, Victoria Silvstedt, Orlando bloom m.m. Dom är verkligen verklighetstrogna :D
Jag har the sims 2 + typ 100 tilläggsspel :D Fast det var längesen jag spelade det..
Jag har alla The Sims spelen både 1 och 2 i orginal:P Med andra ord är jag helt såld.
Jag hade velat ha en dator som passade… 

Mvh Stephanie 

Älskar the sims 2!
på http://www.modthesims2.com/ finns ännu mer att ladda ner, allt gratis!
hehe här är ett spel jag ä sjuukt beroende av, älskar det!
// Vanessa

Jag spelar också.. =)

Älskar The Sims 2, fast länge sen jag spelade det nu ^^'

=) Det är verkligen skojigt haha! Ska ta och spela lite nu, men ja jag skulle också behäöve en lite snabbare data :(

Johnny Depp as a sims <3
OMG Paris Hilton :O nice!
/Karoline.
Spelar också, såklart ^^ Längtar efter nya tillägg…

Älskar Sims :D har 1an o 2an sen har ja ett till mitt nintendo wii :P
Är periodare och spelar mycket ibland för att sen "vila" i någon månad. Har expansionerna Fest & Bröllop, Djurliv och Jorden Runt.
Oj, det var längesedan jag spelade det, men det är verkligen kul! jag har alla tillägsspel till thesims1, till thesims2 saknar arbetsliv, jordenrunt, fritid och prylpaketen,

Alla simsare då.. om mina grejer inte läggs in som jag laddar ner inte kommer med i spelet trots rätt katalog och allt, beror det på att jag saknar nattliv? För det har aldrig varit några probem tidigare för mig att lägga in saker i sims.. måste kanske skaffa nattliv? (igen, för jag får inte tillbaka det av den jag lånat ut det till)
Tyvärr kan jag inte svara på det, är inte en SÅ avancerad användare 

Meen, jag räknade starkt på dig, du skulle ju veta! =D
spelar med!! haft en tillräckligt bra dator sedna jul.. men inget grafikkort.. sen fungerade det!! sen pajjade det.. så nu har jag bara haft det i en vecka tror jag.. *ler* ska nog sätta mig och spela lite nu.. men har inget tilläggsgrejj. funderat på husdjursgrejjen i alla fall..
#16 Tyvärr, jag är bara en amatör bland proffsen 

#18 Jao, fast du har ändå fått ett långit mejl av mig Cosmonita.. *nickar* =)
Jaså…
Ja, det har jag. Ska läsa nu 

Jag göre , ibland..
Jag har the sims 2, djurliv, året runt, nattliv, arbetsliv, kul för familjen och glitter & glamour (prylpaket)

Jag ska spela sims 2 nu :D ^^ xD
Jag har nys spelat det ;> hehe