Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 305 ggr
Nutiz
0

OT j*vlar

http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc
Han är fanimej helt otrolig!!!
(titta på hela videon för att förstå)

niffen
0

:|

LeTigre
0

Hihihi, snacka om röstkapacitet - och om att vara i kontakt med sin kvinnliga sida :D

Karmatarerskanise
0

När han sjunger Alicia Keys låten tycker jag han gör det bättre än vad hon gör ;)

niffen
0

Men han gör det inte likt henne  ;)

Karmatarerskanise
0

http://www.youtube.com/watch?v=xlRGidTBCPU&feature=related

haha denna var också bra :P Han har vacker kvinnoröst ;) Och mansröst

niffen
0

Uhh… Hi mejks mi rysa  ^^

Terato
0

Det här handlar egentligen jävkligt mycket om attityder.

De gjorde ett test inom militären och gjorde intervjuer med kvinnor och män. Först fick de prata som vanligt. Sedan med hörlurar på sig utan att höra sin egen röst. Kvinnorna sänkte sitt tonläge med flera oktav med hörlurar och killarna höjde sitt.

Tjejer anstränger sig alltså i allmänhet undermedvetet för att tala ljusare och killar för att tala mörkare. Samma med sång, egentligen. Visst finns det skillnader i våra röstlägen men vi överdriver dem väldigt mycket. Och vi har ATTITYDER om hur det ska låta om tjejer och killar.

Ni ska höra min hundraprocentiga efterliknelse av Frank Zappa. Jag lovar, I can do it. :P Kan sjunga som Aqua också. Kanske inte lika fint men.. Ni förstår vad jag menar, haha!

Träna lite framför spegeln så får ni se..

Killen är jätteduktig!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

KAGE
0

Såg den för lääänge sen.

Han kommer säkert bli känd i TV och shit

/Karoline.

Harm
0

Herrej*vlar… Trodde första gången jag såg klippen att det måste vara konstlat på något sätt… Men man hör ju att rösten bryter lite ibland.

Egentligen måste det vara ganska svårt för en person som honom att slå igenom som artist… "Mmm, vilken röst ska jag välja…?"

Eller om man hör honom på radio:

- Oh, det är ju Nick Piteras nya låt!

- Nä… Det där är ju Mariah Carey!

KLATT Å BETATT!!! =D

KAGE
0

Det svåra att slå igenom för honom är väl att han inte har nån "speciell" röst. När han sjunger vanligt låter det jättebra, fint och så.. men inte speciellt.
Men han kan ju showa och shit i TV. Cool att se och höra samtidigt! Det kan funka :D *planera hans framtida karriär*

/Karoline.

gulzebra
0

*kär*

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Harm
0

#11 Det där lät ju bra! Har du hans mail så du kan berätta vad han ska göra resten av sitt liv…? =)

Harm
0

#11 Det där lät ju bra! Har du hans mail så du kan berätta vad han ska göra resten av sitt liv…? =)

Ladyinred
0
Absinthe
0

*avis* han sjunger ju helt klart redigt bra, men inget slår Kyle Lowder.. *drömmer*

Bim
0

WOW! :O Helt otroligt! jag bara satt där och gapa! :D

RatLover
0

shiiet xD

SamanthaJones
0

gash! jag kan inte ens komma på ord för hur grym han var…. hade jag haft en promille av hans talang hade jag blivit överlycklig :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Yaeko
0

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh <3