Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 996 ggr
LimE-6
0

Råttbebisar köpes!

Hejsan.. jag är intresserad av att köpa 2st råtthonor.. någon i sthlms området som har en kull eller en på g hör av dig Glad 

Mvh //Linnea

LeTigre
0

Det finns bebisar i Västerås som behöver hem :)

LimE-6
0

#1 Okej, men västerås är lite långt..

Ninja
0

Letar man lite på forumet så hittar man aktuella trådar om kullar.

Vilka har kullar?
Kullar planeras

Tramsa
0

#2 Transport från Västerås till Stockholm är inte svårt att fixa (jag själv t ex. åker då och då och kan mer än gärna ta med bebisar)

LeTigre
0

ja västerås är inte alls långt från stockholm jue. Jag bor i Uppsala och ska åka till malmö för att hämta mina nya bebisar jag ;)

Stj3rnfallet
0

#5 Haha, precis =) Vissa gnäller och klagar för mkt om avstånd :P Jag har hämtat råttor från Uppsala, Sthlm, Strängnäs m.fl. och jag själv bor ju i Kiruna =) Nä, jag tycker inte det är långt från Sthlm till Västerås, snarare tvärtom. Fast det är klart.. För vissa kanske det är långt :P Min systers sambo tyckte att 8 mil var jääättelångt att åka innan han flyttade hit, så det där med avstånd är nog rätt individuellt vad man tycker är långt och inte..

LimE-6
0

Ne det kanske inte är så långt, men jag har ingen möjlighet att ta mig utanför sthlms området, det är därför..

Moderkaka
0

Jag har förmodligen..

Tramsa
0

#7 Men centralstationen i Sthlm måste du ju kunna ta dej till? Liitie tycker jag att man måste kunna offra om man inte vill ha zooråttor..Räcka ut tungan (om man nu inte lider av så stora handikapp att man är låst,förstås..)

LimE-6
0

#8 okej.. när vet du säkert?

#9 Ja centralen kan jag ta mig till, kan t mig överallt där sl åker.. självklart offrar jag mig sålänge det är inom sl.. absolut..

Mymlan
0

#10 Här hämtade vi 3 möss från Västerås biljett T o R Stockholm - Västerås 187:- Så det är Inte dyrt att ta tåget till Västerås.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Moderkaka
0

det är ju zooråttor.. fick en gravid råtta från affären.. Så ja vet inte någon om deras bakgrund. =/ Jag får lämna tillbaka ungarna till affären men ja ser hellre att dom hammar hemma hos någon direkt..

Dom är bara en vecka så ja har inte koll på honor/hanar ännu..

LimE-6
0

#11 ne det har du förvisso rätt i.. jag tänker inte alltid så långtRäcka ut tungan

#12 aha okej.. har du nån bild? hur är mamman i temprament och så?

LimE-6
0

hmm.. varför ska efterfrågan vara så stor när jag vill ha? =(

LeTigre
0

Har du kollat med uppfödarna i uppfödarlistan? Det brukar vara lättare att kontaknta uppfödarna själv än att annonsera efter råttbebisar :)

LimE-6
0

Ne, vilken lista?Generad

LeTigre
0
cykelpump
0

#6, finns dt uppfödare i strängnäs? :O

LimE-6
0

Sådärja då har jag fått hem 2 bebisarSkrattande

Grodan
0

#19 Varifrån kommer de? *nyfis*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LimE-6
0

Från Moderkaka Skrattande

Grodan
0

haha… näe från livmoder… Räcka ut tungan

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LimE-6
0

haha aa d åxåRäcka ut tungan

LimE-6
0

Jag tycker att jag har lyckats väldigt bra, dom älskar att sitta på min axel o runt nacken och såGlad