Bygger "bur"
*pust* Jag håller på att dö här hemma av uttröttning haha.
Hittade världens billigaste vitrinskåp idag som jag håller på att bygga på. Den gick endast på 100 svenska riksdaler MEN den föll isär när vi släpade hem den så jag får nu försöka bygga ihop hela helt själv. Jag har aldrig vart händig eller haft tålamodet med trägrejjor men det här ska nog gå bra! Fasst det kommer ta tid..Vill ha den klar NUUU!!
Blir kul att inreda den sen i alla fall :) Och bilder kommer upp i massor här sen
Så här ser den ut hel och oomgjord :P Mått: b100h185d40

JAG VILL ÅKKSÅ… Gah, vårt det där skåpet står bara och ruttnar här.. Jag får köpa ett annat till pappa och flörta till mig det där.. Hur ska du göra med dörrarna? Dom sitter ju med magneter sådär… *funderar*
Du får lägga upp mer än massor med bilder, så jag får tips.. Jag funtar på om jag ska måla om det…

Aha du har samma fan va kul!!
Jag får fixa någon låsanodning där så dom inte rymmer ;)
Lägger självklart upp bilder sen

Det blir ju enkelt att fixa någon slags hasp där på dörren, det kan man köpa på typ coop för en trettio spänn eller så :)
Dom kanske gnager på magnetgrejjen tänkte jag, den är av grön mumsig plast ju.. Bästa kvalité!

Ja jag får fixa något sånt :)
Men hörni..har ni någon idé över vad jag ska ha under alspånet så inte trät börjar lukta och bli sunkigt på en gång? ¨Någon sorts plastklisterpapper, och vart hittar man det?

lacka? ;) Går det inte att ha nån plasttjofsgrej lr nt.. :P
Ltåer stabilt att det föll ihop, höhö XD
Värsta bra designen annars<3 kommer nog bli en asbra bur!
/Karoline.

Den ser ganska stor ut :P

den ser stor och bra ut…nästan så att man kan gå in i den med råttorna..
Den ÄR stor och bra! Jag vill också bygga bur av min… Men jag har andra planer ;)

SHIT! LYX! JÄTTENICE! :OOOO
/Karoline.
Jaa jättefint, mycket trevligt! men en fråga… vart får dom luft ifrån? Du skulle ju kunna göra aircondition på sidorna :)
Nu vill jag också göra en egen bur :D
ÅÅÅÅÅÅH SHIIIII vilket palats :O

Det är springor framtill vid dörrarna som inte går så tätt intill skåpet. Men jag har klart tänkt på att fixa hål. Ska nog göra hål baktill i de tunna playwood skivorna.
:D
Nice, nice :D nåt sånt där skulle jag också vilja ha.. i framtiden! :'''''>
När jag flyttat hemmifrån får det bli nåt tufft ombygge minsann!
/Karoline.
Jaa.. man blir verkligen inspirerad! En till fråga.. klättrar dom på stegarna? ser lite svår ut :P

wow!!! nice! :D

Dom klättrar hur lätt som helst upp och ned för stegarna :) Till och med lilla Tau tar sig upp och ned själv :D

De ser riktigt snyggt ut (:

tack så mycket =)
Jag gillar den där vita kanten längst ner,
den ser väldigt praktisk ut :P
Kan en sån här bur tänkas skallra mindre än en gallerbur?
Har tidigare byggt 2 olika burar, men slängt dom och köpt begagnad gallerbur, men nu går det inte ens att ha råttorna i samma rum när man ska sova pga av buren :(

Ja det låter faktiskt mindre så jag kan sova med dem i samma rum :D Det är så skönt

guud vilken bur!! :O JAG VILL OCKSÅ BO DÄÄÄR!!!!!! :O ;)

det finns ju hur mycket plats som helst år råttorna så det där är ju rena ramma slottet för dom

JÄTTE FIN ;O