Små underbara bebbar!
Vi har utökat vår flock me två små damer..Givetvis från Daydream´s uppfödning, dom är syskon med våra tidigare råttor, Bella och Lotuz..
Här är min pojkväns, som inte har nåt namn än..
Lilla ligan igen.. Bella var väll nån annanstans sålänge :P

Åh vad fin Troya är! 

Fina bilder:D De är inte syskon till Bella och Lotus. Du har ju inte fått stamtavlorna ännu så det var väl lätt att blanda ihop. Men de är från Cirkuskullen, dvs Saga och Saywer så dom blir halvkusiner eller ngt? lol

Det är en sån otrolig gullighet över Daydreams råttor alltså!
Älskar mina stora små vänner..
Nääj vad gulliga! 
Daydreams
Jaha :P
Ja va helt säker på att du sa att de va Nara och Saywer som var föräldrar :P

Men du blandar ju jämt ihop Saga och Nara:P

Åååh.. nu längtar jag ihjäl mig! Bara tre dagar kvar! Har du några rexflickor kvar till mig nu då Dd? :D

nej dom stannar här tyvärr. För min fortsatta avel. Och för att jag vill ha koll eftersom dom bevisligen bär på lite konstiga saker som oddeye, highwhite etc. Så jag hoppas du kan bli kär i Naras bebisar.

#13 det blir nog inga bekymmer, problemet är ju att jag bara får ta med TVÅ hem 

nja du får ju ta hem lite fler än så:P Dock är väl inte tanken att du ska behålla dom andra lol.

Verklige ur söt men hon såg lite snorig ut på bilden (den namnlösa) men de kanske bara har bråkat :D

#14: Jag skulle bara ta med en hem.. *sneglar mot Indra och Karma*

#15 man vet aldrig, kanske rymmer och går under jorden med både honor och hanar.. Muahahaha! :P
Nej men däremot kanske hanarna ska sova över här hos oss så jag får en chans att pussa på dem en stund ändå..
helt underbara! man blir lite smått förälskad ; )
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_