Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 221 ggr
sussa08
0

OT ifokussida

Finns det någon ifokussida för "oönskade" djur eller djur som behöver nytt hem? Vet inte hur jag ska hitta >.< Sorry för en sån"onödig" fråga :( Är lite akut!

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

gulzebra
0

Nae, det var väl tal om att börja med omplacering.ifokus men det vete sjutton hur det gick med det.
Vad är det för djur?

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

sussa08
0

Det är en tvåårig hanhund.. min moster är sekriterare i den här, vad den nu heter… hm svenska djurrättsföreningen? i  södermanlands län typ… De har svårt att hitta ny ägare till denna… just för att han är två år

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

[Malin3033]
0

#2 gå in på hundar.ifokus. :)

sussa08
0

Haha, a det var smart men det finns inte mycke info om hunden o jag vill inte ha dampande människor på mig ^^

Tramsa
0

Varför är det så svårt att hitta hem till honom? Jag själv t ex. skulle gärna slippa valpstadietRäcka ut tungan

sussa08
0

Det är väl området han finns i som ingen vill ha hunden… Kanske är som att försäka sälja en katt i norrland :P Och det testade jag >.<

Tramsa
0

Men om det är en bra hund så finns det väl säkert nån som kan tänka sig att åka en bit för att hämta honom? Det går att nå seriösa människor via blocket.

LeTigre
0

Åh, jag vill ha en hund! Men jag har inte ett liv som passar, är ju borta hela dagarna :/

Annars skulle jag lätt ta en vuxen omplacering så länge hunden är trevlig och inte för skadad pga eventuell misskötsel.

sussa08
0

Den ska inte vara skadad på något sätt :) Jag har inte träffat honom personligen men min moster tyckte att jag skulle ta honom :P För jag är rätt bra med hundar oavsätt temprament, bakgrund osv… Jag blir så ledsen av blocketannonser så jag klarar i alla fall inte att lägga ut honom :P Det får min mamma fixa isf…

Ska till min moster i helgen, kanske får träffa honom då!

LeTigre
0

Åh jag önskar att jag kunde ha hund. Skrikandes Blev extra sugen nu efter att ha spenderat helgen med Dejjdrims och hennes underbara byracka :D

Tramsa
0

Javisst,det finns många nötter som använder blocket men om man gör det på rätt sätt och inte säljer till första bästa så går det nog braGlad

sussa08
0

Om ni skulle komma på någon som skulle kunna ta honom, så säg gärna till! :)

Hade jag inte bott hemma hade jag tagit hand om honom men jag får inte för min mamma nu :(

Tramsa
0

Vad är det för hund?

sussa08
0

Rottweiler

LeTigre
0

Åh jag hoppar av utbildningen och skickar bort barnen, jag vill ha en rottweiler! Skrattande

sussa08
0

Haha ;P

Girlie
0

Jag med, jag med! Dumma! Jag har ju tid, råd och plats för en vovve och rottweiler är en av mina favoritraser. :(

sussa08
0

Vill ha? :D

Absinthe
0

Synd man går i skolan, rottweiler är lite av en favvo! Älskar att träna med hundar också, lydnad och så. Riktigt kul.. =)

(Här är rottweilervovs under mig också, kanske kunde bli kompisar? ^^)

sussa08
0

säkert ;) Å vad jag hoppas att han kommer till nå bra ställe!

dorkey
0

Vadå, du bor väl inte i norrland? :P

sussa08
0

Haha, nä har släkt där ;)

Girlie
0

Vill absolut ha! Problemet är att även om jag har tid för hund idag kanske jag inte har det imorgon (eller okey, imorgon lär jag väl ha det men kanske inte om ett år (ung och dum och vet inte vad man vill ännu)) och det vore ju synd om han skulle behöva flytta igen.

Absinthe
0

*vill ha*