Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 563 ggr
Bullerbytjejen
0

SJ på tradera?

Någon som köpt tågbiljett på tradera? och hur funkar det med betalning då?

KAGE
0

Låter läskigt..
dyrt är det väl inte att köpa vanligt? Om man bokar långt i förväg..

/Karoline.

Bullerbytjejen
0

det e väldigt många biljetter verkar det som å jag tänkte att det kanske itne är så många som tänker på att köpa biljetter där, vore ju kul å komma över en biljett för n¨ån krona kanske :-P

KAGE
0

Oukay :D

/Karoline.

KickanW
0

Om man har tur kan man komma över för någon krona. Det är ju SJ som företag som säljer på tradera, ingen privatperson. Så det fungerar precis som när man köper vanligt.

Bullerbytjejen
0

jo men hur fungerar betalningen sen tänbkte jag , me kort på deras sida eller ?

cosmonita
0

Sähär står det i objektbeskrivningen:

"Uthämtning av biljett
Biljetten kan hämtas ut i SJs biljettautomater eller i SJ Resebutik. Du kan även hämta ut din biljett hos Pressbyrån, 7-Eleven och ATG-ombud. Dessa ombud tar ut en serviceavgift på 20 kronor per beställningsnummer."

Då borde man betala kontant (eller med kort) vid hämtningen. Jag tolkar det så iaf.

Bullerbytjejen
0

åh superbra ju :) man får kanske en sån kod då bara så man kan hämta ut den :D då ska jag kolla in det till helgen då sen hihi, annars får det bli en sista minutenbiljett, e ju värt att testa iaf :D

cosmonita
0
Nicciz
0

Jag satt och budade till mig biljetter inatt Fundersam och jag är helt övertygad om att Sj har budtrissare… *grrr

Jaja jag sitter på tåget nu så ska inte skriva en hel jag hatar statens järnvägar roman *hehee

mankan betala med kontokort eller internetbank. Internetbanken är att rekommendera om man har då Sjs betalsidor har blivit hackade flera ggr.

Fast biljetter uppåt i landet verkar klara sig mycket bättre från trissbudning än sthlm-malmö sthlm-gbg tex…

Se bara till att inte trissa upp buden själv under tiden.. Flört

PaaatyPalm
0

är inte detta ot ?

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

KickanW
0

#10: Den ligger i OT-konfan :)

PaaatyPalm
0

aha :P , såg bara på senaste inlägget xD

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Bullerbytjejen
0

# 8 jag ska till stockholm i helgen tänkte jag :D

cosmonita
0

Ja, då kan du säkert göra ett fynd i sista minuten!