Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 972 ggr
RatLover
0

Skolan *suck*

Jaha, nu sitter jag här och borstar tänderna… SUCK varför klev jag upp klockan 6, och inte klockan 7 som vanligt ;) plus att vi ska ha prov… blää, vad gör ni då nu på morgonen??

LeTigre
0

Försöker vakna och få i barnen frukost. Har lyckats få på dem kläderna i alla fall. Måste föröska få på mig själv kläder också och komma iväg innan åtta. Som varje morgon mao :)

RatLover
0

Hehe okej ;) På kvällen vill man aldrig lägga sej och på morgonen aldrig stiga up . .

LeTigre
0

Om man går och lägger sig på kvällen är det inte så svårt att stiga upp ;)

RatLover
0

haha nä ;) men nu ska jag gå till skolan ;( Heeejdå

LimE-6
0

Just nu sitter jag på hunddagiset.. sen ska jag hem vid 10 och käka o göra mig i ordning för att sedan åka till fritids och jobba från 12-16 SUCK

LeTigre
0

Jag ska städa råttburen strax och sen resten av huset. Sen ska jag plugga biologisk psykologi en timme eller så tills det är dags att åka på föreläsning om hjärnans vakenhetsgradsreglering (fritt översatt) och utveckling. Sen blir det  hämta barn på dagis, hem och och utfodra djur och barn och sen tvätta och plugga mera. Spännande liv man lever :/

TopCat
0

Prova med att börja hämta barnen från dagis :) osv. så ska du se att det blir mer liv i vardagen :P

LeTigre
0

Ta med barnen på föreläsning menar du?
 Hahaha!

Alltså, liv i vardagen har jag gott om, här är det fullt ös från morgon till kväll, men spännande är det inte :P

SamanthaJones
0

jag skulle haft skola men sitter hemma o är pissförkyld. :(

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Harm
0

Jag skulle ha varit på praktik idag… Men både jag o tösen är hemma o mår dåligt och är illamående, vet inte varför…

Bim
0

SPORTLOV!!! :D

Fast farmors hundar (japanska spetsar) har väckt mej MÅNGA ggr inatt.. Mamman sessan är med valpar 3e kullen och henne dotter bella (inte farmors utan min farbrors men farmor är vakt åt den) skäller som en tok! Och sen hoppar hon upp i sängen, och om man inte kliaar henne HELA tiden så får man en tass i ansiktet och sen river hon tills man kliar henne.. TUR att det är sportlov.. ;)

Terato
0

Klockan 6 kom jag hem från jobbet!

Har ni sportlov nu? Åh, vad mysigt. Jag vill också ha sportlov.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Mimus
0

Ja har fått jobb idag :D:D:D:D

Bullerbytjejen
0

jag har fått hår idag :D    xD

Mimus
0

¤14 Det var på tiden ;)

Blee dreadsen bra?

[countess]
0

jag skulle jobba idag jag är ju arbets lös :/ *suck* så då inger dagis ut mig men då är jag sjuk när jag vaknar *stoooort suck*

Bullerbytjejen
0

#15 har inte gjort dom än, fick hem håret på posten :) ska göra dom nästa vecka, ska färga det mörkbruna håret först också, tihii allt tar sån låång tid gaaaah vill ju ha dom NUUU!!

TopCat
0

Hehe jag vill också ha dreeds! Fast jag vet inte om en vit kille som jag passar i det :P

RatLover
0

ååh sportlov.. vi hade det förra veckan, tur att det snart är påsklov ;) Moa, vi måste ju ha lov samtidigt nån gång, ja måste ju bara få träffa dig :D Sommarlovet kanske ? Oskyldig

Bullerbytjejen
0

äsch topcat, jag e me vit =) å killen min va me vit, han passa jättebra, skaffa dreads vettja :D

Bim
0

#19 jaa på sommarlovet kan vi nog träffas! :D Yay! :D Etta inte komma upp! ;) (skojja.. :P)

TopCat
0

Haha najs ;) ska nog sikta på det :D

Fast tror nog att jag måste klippa mig till balen :/ hehe

Men kanske till sommarn och lägga i lite löshår.. :P

RatLover
0

21# Yäääs bestämt ;) Hmm hur ska man ta sig till sundsvall då ? Ääh, jag går x)

Ska man följa den här ? (tänkte börja gå redan nu så är jag framme till sommarn ;) )

Bim
0

#23 det är EXAKT den där skylten du ska förlja! Jomen gå du till oss! Det blir toppen! xD ta på dej mkt kläder bara! :D

RatLover
0

24# Haha okej ;D kommer nån gång till sommarn ;)

Bim
0

#25 oki brabra! :D Har du börjat gått än?

Yaeko
0

#25 det har hon nog eftersom hon inte svarar.
Bäst du städar ditt rum så hon inte får en chock när hon kommer hit ;)

Lov är bäst. Sista lovdagen nu :(
och jag har två psykologi PM att skriva. Kanske LeTigre vill göra dom åt mig? Skrattande

Ninja
0

Jag var till min gamla skola idag.. Åhhhhh vad jag har saknat lärarna, klassen och de roliga lektionerna! Det var jättekul att hälsa på där, träffa alla, kramas, säga hej, titta på en biologigenomgång… jag ska absolut hälsa på fler gånger om man blir så här glad efter varje gång. :D

öhm, vad ville jag ha sagt med det här inlägget då.. jo just det ja, jag är avis på er som går i skolan! Iaf ni som går i gymnasiet, grundskolan var mest tråkig och utdragen.. Räcka ut tungan

Bim
0

#27 jag var 26….. näee, jag ska inte dtäda mitt rum. GLÖM!

Bim
0

#27 jag var 26….. näee, jag ska inte dtäda mitt rum. GLÖM!

RatLover
0

*skriver med mina tankar* Jag är vid Piteå nu :D Jag tog bara med mig 100 spänn ;S får väl leta gammal mat i containrar ;)

Bim
0

#31 Gör det!c Du kan få en macka av oss när du kommer hit.. men bara EN! ;)

RatLover
0

Det är rätt kallt ;) hittade en 100 lapp i fickan så jag åt på max ;)