Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1181 ggr
Daisymink
0

tradera

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

måste berätta om en liten vinst (hoppas jag)..

gick in på tradera och hittade en typ av återföräljare som lägger ut voljärer för 1kr. började buda och vann idag för 810kr :) helt ny.. tyckte jag var jätte bra, mina bebisar har kissat ner hela hemma bygget så den måste bort nu :( men ändå.. ny bur, billigt :)

// Vanessa 

Moderkaka
0

Fan va sjysst! Grattis får man väl säga.. =P

Daisymink
0

tack :) kolla.. dom lägger budgivning på flera hela tiden

// Vanessa 

Daydreams
0

grattis vad roligt:D

KickanW
0

Men oj, jag vann precis samma voljär för 810 :O

Bullerbytjejen
0

va blir det för frakt då? jag har åxå kollat dom där förut..

KickanW
0

250:- för frakt!

Bullerbytjejen
0

*sugen*

Daydreams
0

Ser ut som den dom säljer på Hornbach för 999 kr. Så visst är det ett fynd. Den voljären verkar bra.

Daisymink
0

åhh grattis! ska bli kul när man får hem den :)

// Vanessa 

Bullerbytjejen
0

jag har budat på den nu, e några dagar kvar, men va fan, haha, får kika in i slutet å se va den ligger på.

Daisymink
0

gör det, eller så lägger du ett maxbud direkt som du tycker är rimligt, har någon bjudit över så vet du att du kan pröva på någon ny.. så slipper man hålla koll hela tiden..

// Vanessa 

Bullerbytjejen
0

#8 va kostar frakten på hornbach, eller vad e det ? en affär eller postorder?

Daydreams
0

en affär som bara finns i Malmö och Göteborg. Tror inte de skickar och även om dom skulle skicka så blir det ju dyrare än på tradera.

KickanW
0

Smartast är att buda precis i sista minuten, då hinner eventuella "motståndare" inte se att du budat över och man minskar risken för att priset ska höjas då ni budar mot varandra.

Bullerbytjejen
0

ja precis va jag tänkte kickan, jag blev lite ivrig där haha, men nu ska jag vänta till sista minuten typ :P

så ser man ju om det blir värt det också

Daisymink
0

ähh jag satte ett maxbud, lät det va.. två personer försökte bjuda över men priset höjdes med bara 20kr.. jag blir alltid så besviken när man försöker med sista minuten.. hinner aldrig :P

// Vanessa 

Bullerbytjejen
0

va betyder maxbud?

zickan
0

har budat på den många gånger men det har gått rätt högt de gånger jag lagt bud på den. bästa är ju att den levereras till dörren

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Bullerbytjejen
0

å va e måtten, hur många råttor ryms i den? jag kan ju kanske lätt kolla upp det, men jag tänkte att du kanske redan har det i huvet, tihii

Bullerbytjejen
0

å va valde du för färg :-P

KickanW
0

#17: Om priset ligger på t.ex. 100:- och du lägger budet 2000:- kommer den automatiskt lägga kanske 110:- och sedan buda över alla andra tills det har nått 2000:-, då är du ur leken :)

Bullerbytjejen
0

meh, har för mig att man fick välja färg innan ? :S

Bullerbytjejen
0

aah så den budar åt dig eller vad?

KickanW
0

Ja, precis :) Och jo, man får välja färg! Jag valde grå/svart.

Bullerbytjejen
0

det fick man inte på min som jag budade på nu, stod vbara en färg.

Daisymink
0

det står längre ner att man ska säga till vilken färg man vill ha när du sätter in pengarna.. jag ska också ha svart.. har du fått betal mail från dem ?

// Vanessa 

Bullerbytjejen
0

jag kommer inte ens in på tradera igen, men jag e rätt säker på att det stod a.nånting..grå som färg, såg ingenstans att man kunde välja :S

Daisymink
0

okej, dom gör något med sidan, så imorgon vid 9.00 skulle det fungera igen..

// Vanessa 

gulzebra
0

Jäklar, det var inte illa!

Vilket märke är det? Påminner en del om mina tjejers voljär och är riktigt nyfiken på vad det är de bor i egentligen, skulle inte skada om jag kunde kolla upp det :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

TienMu
0

wow…..värsta fyndet! :)

Mischa
0

det var ett rejält fynd måste jag säga!

≧◔◡◔≦

Bullerbytjejen
0

nu har jag tittat på annonsen igen, på den som jag budat på nu, finns det bara en färg :S står inget om att man får välja färg på denna, fast det står på ett ställe att det kan dröja om färgen man valt inte fanns på lager. Så man har kunnat välja färg på de tidigare, men inte den här jag nu budade på*sur* nån har budat över också så nu väntar jag tills sista minuten och kollar vad priset ligger på då :.-P

Färg: Antracit (Silvergrå hammarlack)

UpptagetNamn
0

Säljer dom fler sånna burar? ;O
Lägg ut länken isåfall :P

KickanW
0

Det finns flera stycken. Leta själv här :)