Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 420 ggr
Bim
0

RÅTTABSTINENS!

Jag har VÄRLDENS råttabstinens! Kan ingen göra mej en tjänst att skicka lite råttor på posten? (a) Jag vill ha en råtta sittandes på axeln och bli nosad i örat.. Jag saknar att sitta på golvet i mitt rum och se när råttorna kutar omkring och undersöker varennda liten vrå, Och ibland kommer dom upp i knät och kollar läget lite..! HJÄLP jag blir galen jue! :'( Buäää….*snyft!* saknar deras svans i ansiktet också.. (och i nacken! ) spärra in mej i en cell psykhuset.. det kanske finns lite vilda råttor där.. :/ *Döööööör*

Kram och puss på alla er! pussi på råtta.. :D

niffen
0

Jag sitter här med sex stycken råttor men ändå vill jag också ha råtta.. Jag vet inte varför jag bara sitter här och är omänsklig vid datorn. Knäpp mig på näsan och be mig hämta en råtta och sätta mig på golvet..   -.-'

Bim
0

*knäpper på näsan* GÅ och hämta en råtta nu! du som kan!

Grodan
0

köpte inte du en hämpstör häromdan eller följde du bara me en kompis som gjorde det?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Nicciz
0

Men Bim, det är enklare om du sätter frimärke på dig och postar dig till mig… Skrattande

Bim
0

följde med en kompis bara.. :) skulle ha råttabstinens även om jag hade köpt en hamster ^^

KickanW
0

Vill inte du och Sandra komma och hälsa på mig nästa vecka/helg då? Då har jag ju fått hem en liten dumbobebis också :D

Bim
0

#6 *Smilar*  Yay! Det vill vi jättejättejätte gärna! :D Yay1 Kan inte tro att det är sant.. :O xD Wow.. När kan du då? :)

KickanW
0

#7: Det spelar ingen roll. Fredag eller lördag? Jag kanske kan bjuda in annat råttfolk om det är intresserad också? Ska vi skapa en tråd?

Bim
0

#4 såg vad du skrev först nu. och jaa… visst varför inte.. :P

#8 Jo, det vore jättesuper kul! :D:D men vi kan skapa en tråd om det, men det blir nog du som får göra det eftersom det skulle kännas lite fel att bjuda in folk till dej.. :) Men somsagt var det en jättebra idé! :D

Stephanie
0

Fast på lördag är det ju årsmöte! Räcka ut tungan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Bim
0

#10 ojoj.. Kickan.. kanske inte på lördag då.. :P

KickanW
0

Haha, fast folk som ska på årsmötet kanske ändå inte hade kommit till mig? Men vad sägs om söndag då?

Bim
0

Jag och sandra kan ng komma närsomhelst tror jag.. fats på söndag jobbar sandra, men bara till 12.. :) (på morgonen då.^^)

KickanW
0

Sådär! :)