Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 609 ggr
[countess]
0

flytningar

en kompis råtta har flytningar hon får inte tag i vetten nu så jag skriver här vad kan det bero på pigg och frisk som vanligt äter och dricker som hon ska hon är runt 10 veckor

[countess]
0

hallå=)

Allamej
0

Det finns ju några andra trådar som behandlar ämnet.

Här

kan du ju läsa en del. Men säg åt din kompis att fara till vet. och få det uppkollat så fort som möjligt. När råttorna visar att dom mår dåligt kan det ha gått för långt.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[countess]
0

okej tack=)

[countess]
0

men hon har ju genom skinliga flytningar inte blod :/

Allamej
0

Någon annan som faktiskt har erfarenhet av flytningar kan i sådana fall svara bättre :) Mina har inte haft det (peppar peppar tar i trä)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[countess]
0

okej j o hon försöker få tag i vetten nu men i umeå *suck*

[countess]
0

någon fler som vet?

[countess]
0

putt

[countess]
0

ingen som vet ??

Grodan
0

En nyparad hona kan ha flytningar, även en hona som löper, men det är inte speciellt mycket. Sedan kan även honor som märker revir få kiss runt könsöppningen då de stryker rumpan mot saker eller om de sitter i en skitig bur. Kan man få se foto?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[countess]
0

va dit och kollade nu senare och det är helt borta det va ju inte direkt så det rann men vetten sa att hon skulle vänta till imorgon och kolla då , tro tyvär inte att det skulle synas på bild även om det kom tillbaka pga att var genomskinligt :/ men om det blir mer så kan jag ju testa-=)

[countess]
0

hon kommer ju från zoo så jag hoppas verkligen inte att det är att hon är parad hon är ju bara 10 veckor plus att det är min kompis första råttor :S

UpptagetNamn
0

#12 - Hur länge har hon hafft råttan?

[countess]
0

4 dar :S

[countess]
0

fast det kankse ska vara precis efter parningen inte fyra dagar någon som vet?

[countess]
0

putt

[countess]
0

*putt*

Grodan
0

har råttan fortfarande flytningar?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[countess]
0