holland?
någon som vet någon som har råttor i holland?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Kan inte ett ord holländska, men man kan ju tyda lite.
≧◔◡◔≦

Någon som har råttor från holland då? :P
Jag har haft råttor med härstamning från Holland, bl a från Kissimmee's uppfödning..
Vet någon vad den holländska råttföreningen heter? Tar man reda på det så borde det inte vara omöjilgt att hitta en uppfödare där.

Det finns jättemånga uppfödare i holland och om man bara orkar är dem faktiskt lätta att googla fram genom att söka på rattery nl eller tom googla via .nl här är två jag hade listat sen får du söka själv :)
http://users.skynet.be/drine/ratterygismo/english/framesEN.html
jeg har rotter fra Holland, en del faktisk. Og tager til holland igen her i påsken.
har kompisar som visst ska dit nu i helgen
6= undskyld, men jeg tror ikke jeg forstår hvad du skriver 
#7 Hon menar att hon känner några som ska åka till holland. Jag tror att hon vill få med sig råttor hem med dom från holland om hon hittar några.

Min mamma åker till holland flera gånger om året. ^^
För ett par år sedan fanns många fina och trevliga dumbos i Holland och vi tog in flera hit. Många gick i avel och ligger till grund för många av våra dumbos idag. Själv hade jag Dumbojet som jag avlade på och han finns i många av mina djurs stamtavlor.
Kig på http://ratten.startpagina.nl/ der står nogle holandske avlere inde.
Opvang betyder rotteri eller opdræt.
Geplande nestjes eller nestplanning betyder planlagte kuld
Rittens betyder unger
Bewoners betyder "dem der bor her" altså de rotter avleren har.
Aanwezige nestjes betyder ankommet kuld.
blir tyvärr inget nu. min kompis dog i förrgår. levde på övertid med medfött hjärt problem. hjärtat stannade den 4mars

#12 nej vad hemskt! Ledsen.. :(
mh hon hade medfött hjärt fel och läkarna sa att hon levt på övertid sedan hon var 15. Väldigt synd att hon inte orkade längre. Fanns inge ont i den människan någonstanns
beklagar livet är så orättvist:(