Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 403 ggr
TopCat
0

Vaken?

Hehe ja… märker att det finns mycket natt människor här så kan ju ge det ett försök :P

Jag kan inte sova iaf…. lr har inte försökt ännu… men roligare att läsa om råttor :P hehe *börjar bli galen tror jag :P*

Nu min fråga! Är DU vaken?

[countess]
0

ja och jag håller med dej alla blir så less på mig och mitt tjat om råttor *suck* och nu är det helt tyst på forumet *ännu mer suck* hehe

Ninja
0

Inte länge till, har sagt åt mig själv att gå och lägga mig nu.. men det brukar dröja ca 1-1½ timme efter det att jag bestämt innan jag faktiskt kommer i säng. :P

TopCat
0

Haha :P joo jag har märkt att du är en av öppesittar människorna i forumet :P Men det är bara trevligt med lite sällskap :P Är fortfarande nervös inför att få mina första 2 råttor så jag läser igenom allt som kan tänkas behövas veta om råttor :P

zickan
0

jag har just pendlat hit från tv:n men ska snart koppla alla hundar och illrar för en natt promenad. Jag har vänt dygnet så jag är inte riktigt vaken på dagtid längre

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[countess]
0

nej vad kul :D vad äre för några sötnosar då?

jo jag är arbetslös så jag har vänt på dygnet :/

TopCat
0

hehe jag undrar om det finns någon förklaring till att de flesta råttägarna är arbetslös…? hehe

Verkar ju iaf som att många på det här forumet är det :P

[countess]
0

råttorna tog över vårat liv mohaha  nä jag vet faktist inte hehe ;P  hittar du nå kul och läsa då?

TopCat
0

Hehe mjaa… allt är väldigt intressant.. men inte direkt kul :P hehe

Men är ny på den här sidan (medlem i ca 5 dagar) så det finns mycket att läsa och lära :)

[countess]
0

okej =)  vad är det för små sötnosar och när kommer dom då?

TopCat
0

Råttorna är 2st dumbos (hanar) och är ifrån daydreams kull,

jag tror dom är klara att skeppas ungefär om en vecka, så det är inte långt kvar :D

[countess]
0

åhh vad kul :D skulle också vilja ha från uppfödare skulle kännas mkt säkrare då=)

TopCat
0

mm.. det gör det :) speciellt att hon är mycket hjälpsam :) extra plus eftersom jag är nybörjare :)

[countess]
0

härligt :D nä nu tvingar killen mig att sova thihi natti natti

Angelclaw
0

jag är vaken :D fast jag brukar ju inte sitta på råttor vanligtvis men :D Hej på er alla iallafall!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

TopCat
0

Nu ska jag sova :) upp kl 7 imorgon :( skola… suck hehe hadet gött!

Angelclaw
0

:) natti natti!

//Tess

Sajtvärd på Motor

zickan
0

ännu uppe

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Angelclaw
0

Samma lika här!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Terato
0

Jag kliver upp halv tre på mornarna och kan sitta här en stund innan jag drar och delar ut tidningar så mig kan man se här inne om nätterna!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

[countess]
0

jag med hmm måste vända tillbaka dygnet

cosmonita
0

Lade mig tidigt igår och i gengäld vaknade jag 5.30

[countess]
0

#21 lyllo =)

Ninja
0

Min tes stämde ganska bra, inlägg #2 postades kl 01:18 och klockan stod på 02:14 när jag gick och lade mig. :P Ändå vaknar man tidigt, har hunnit med att gå ut med hunden, duscha, tvätta, äta frukost, ringa ett telefonsamtal.. Jag skrämmer mig själv, såhär morgonpigg har jag aldrig varit förut. :P