Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 839 ggr
SamanthaJones
0

Facebook

Är ju facebook tok så jag tänkte höra om det är någon mer likasinnad som vill dela med sig av sin?

*raggar vänner*

thihi

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Mimus
0

Jag vägrar skaffa i ren å skär protest :P

UpptagetNamn
0

Vad är det för nått? :P

niffen
0

FEJJSBÅKK ISS DÅLIKT…

SamanthaJones
0

Facebook is the shit, :) Lägg ner er lunar o bli vuxna :P hahahah *âsg*

Vänligen

Sofia

Daisymink
0

facebook är sjukt tråkigt.. bara en massa j*vla tävlingar, och annat skit! blääää

// Vanessa 

Harm
0

Facebook är typ som ett internetspel! "Går ut på att skaffa så många vänner som möjligt innan man dör" (Magnus Uggla)

Klockrent citat! =D

PS: Dock så har jag facebook, Niklas Carlsson, men jag tycker det är svårt och komplicerat. Känner mig typ 1000år gammal… =P

UpptagetNamn
0

Hur kommer man till det då? www.facebook.se? :P

SamanthaJones
0

www.facebook.com

det är på engeslka. :)

Vänligen

Sofia

Grodan
0

hm… det där är REKLAM hörni!!!

(säger jag mest för att jag inte vill att ni ska locka folk härifrån… host host**)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LeTigre
0

Jag har facebook, använder det inte jättemycket men svarar på alla mess och så :)

Phoebe Mattsson heter jag

Terato
0

Jag ahr försökt. Men fattar ingenting. Och är ej motiverad! Kanske blir nån gång..

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

[daniel85]
0

jag finns med på facebook =) daniel sandgren

gulzebra
0

Facebook suger ju, finns ingen som helst logik i uppbyggnaden och allt är bara rörigt rörigt rörigt O.o
Men… Jag får väl erkänna att jag är medlem, dock inte aktiv, loggar ytterst sällan in öht så palla.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ninja
0

Dom vill inte godkänna mitt namn. :P Fast jag testar lite till.. lär fråga brorsan hur han fick sitt namn godkänt, det här är diskriminering ju. ;)

Lells
0

Jag råkar ha fejs faktistk, men har tröttnat på det så hänger där ibland bara :P

Lollo86
0

Fan jag har facebook å har aldrig fattat varför.. ren dynga :S det jobbiga är ju att folk kan skriva in namn på bilderna så folk vet vilka det är :S

Lells
0

Lollo man kan ju untagga dem sen om man vill ;p

Ninja
0

Jag har också en ansiktsbok nu. Återstår väl att se hur aktiv jag kommer vara.. :P

LimE-6
0

det suger.. dessutom kan man inte avsluta medlemskapet när man väl har blivit medlem.. och allt man lägger upp äger dom sen.. skit sida..

pralin
0

jag verkligen hatar facebook >_<

alla bara skickar en massa dåliga inbjudningar och skit till varandra. Kom igen, skicka en öl över internet? JAG VILL HA EN RIKTIGT!

MrHyde
0

jag har totalvägrat skaffa facebook sen de startade!!….men jag skaffade ett konto för några dagar sen *skäms* för min flickvän ville så gjärna att ja skulle va medlem där. :p

Joakim Henriksen.

LimE-6
0

#21 hehe eru toffel eller?Räcka ut tungan

MrHyde
0

Hahahaha. Oftast inte men nånna smågrejer kan man väl göra för den man älskar? Tycker du inte de? :p hehe

LimE-6
0

hehe kanske det.. =P

Pandae
0

Ni vet att när ni lägger ut bilder på facebook så får de göra vad de vill med bilderna:O
för då "äger" de dem…typ något sånt…står i ngt sånt användartjosan

SamanthaJones
0

jupp, men sånt bryr jag mig inte om. haha

Vänligen

Sofia

LimE-6
0

#25 jepp.. har redan sagt att dom äger allt man lägger upp..

MrHyde
0

#25 Vem bryr sig egentligen så värst mkt om de?
Visst om du e konstnärs fotograf. :p men JAG bryr mig iaf inte om dom äger en bild av mitt nylle lr nått. :p hahaha

LeTigre
0

Det står i användaravtalet att de får använda de bilder och övrigt material man har där men avslutar man sitt konto förlorar de den rätten. Sen raderas inte allt från deras servrar direkt (även om kontot och innehållet inte syns för andra användare) utan först senare. Det beror på uppbyggnaden av deras enorma servrar.

En hel del andra sajter, som tex mySpace hade samma Användaravtal. Blev så stort uppslag bara för att så många skaffat facebook.

LeTigre
0

Jag säger som #28. Det de får göra är för övrigt begränsat, de får ju inte sälja bilder eller annat material utan det skulle i såna fall användas i samband med sajten. Tex som reklam för facebook.