Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 710 ggr
TopCat
0

Kull i Linköping?

Hej!

Jag söker 2st rått-hanar och själv bor jag i Edsbyn men jag antar att det finns bättre möjligheter att hitta kullarna här i Linköping och så ska jag hälsa på brorsan "Harm" iaf :P

Jag kommer att åka till Linköping fredag 29/2 och åker hem Måndag 3/3 så hör gärna av er om ni har kullar där :)

//Mvh: Thim

Daisymink
0

jag har två honor till salu, men det är väl hanar du vill ha ? :)

// Vanessa 

TopCat
0

Jag vet inte :P Jag är nybörjare och brorsan som har köpt en råtta av dig "Sweeney" säger att det kanske är lämpligast med en han-råtta för mig som nybörjare…?

Allamej
0

#2 Minst 2 hanar hoppas jag….

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

mizzive
0

Hejsan! Vi har ett helt gäng med hanar uppe i ljusdal. De har dock inte någon stamtavla… Det finns en hel del som är svarta med vitt på magen, och några som är black hooded sen finns det några fler teckningar som jag inte har en aning om vad de kallas…

// Annso

Harm
0

#3 Det är jag som är "brorsan" och Ja. Jag köpte två råttor varav en var från Daisymink och den andra från SamanthaJones. Och jag har givetvis sagt till min bror, topcat, att han skall ha MINST två råttor oavsett kön. Även om detta inte framkom i hans inlägg så är jag säker på att han är medveten om detta, var nog bara ett språkligt "snedsteg" att det verkade som att han endast ville köpa EN råtta. =)

Så ingen anledning till oro!

Harm
0

Tillägg: Det står väl förresten i #0 att det är två råttor han är ute efter. =)

TopCat
0

Japp det är 2st råttor jag är ute efter.. men det är fixat nu tror jag :) har pratat med DayDreams och klirrat 2 dumbos med henne :)

Ladyinred
0

Ah lyllos dej, det e en underbar kull hon har nu <3

TopCat
0

Jaså?

Jag har inte sett dom ännu men jag har hört att hon är en kanonbra uppfödare!

Så nu hoppas jag bara att hon skickar 2st som jag ser skillnad på :P

TopCat
0

Ni kan tabort det här inlägget nu :)