vem är jag..levande sharaader… linda heter jag är 29 years, boende i gävle, gillar formel1 och djur, har en hund och sex rats.
sambo boende i stockholm, alltså särboes. flyttar väl till stockhom så fort jag har jobb å boende, jobbigt att va utan killen jämt och ständigt. å det är lite småsegt i den här stan. gör inte mycket om dagarna, kollar på film lyssnar på musik, uteslutande reggae, lattjar med råttorna och hunden. Sen e det väl inte så mycket mer. :D
ja du tjej från tråkiga umeå :P heter anna och är 19 jordsnurr
bor men mina två hundar plex och carro katten turbo och två råttor vid namn smilla och ena är fortfarande utan namn :(

vi har en tråd med presentationer. Om ni klickar på Länken i Grodans inlägg kommer ni dit.
kunde man inte putta i den då bara? istället för att hoppa bland länkar??
my god jag hade redan skrivit i den såg jag, OCH körde ma arja där med såg jag :-P

Tar Lindas sätt att presentera sig. 
Jag heter Fanny och är 14 år. Bor i göteborg hemma hos min pappa för tillfället men även hos min mamma när lägenheten är klar. Just nu har jag 12 råttor och en hund. Ibland bor hunden hemma hos oss ibland hos min syster i Halmstad. Gå i skolan, va med kompisar, gosa med djuren och dansa är väll egentligen vad mina veckor går ut på . Dansar colorguarding. Har tävlat EM i det och åker runt i hela europa och dansar i olika parader. http://www.youtube.com/watch?v=DVQEbRtshI4 sånt är det jag gör. Vet inte om det finns så mkt mer att berätta.