Blocket ^^
Lite ironiskt, en annons där bilden dom lägger upp föreställer en råtta som äter choklad (?) Känns ju seriöst 

Men råttor tål väl iallafall choklad till skillnad mot hundar och illrar?
golf.ifokus.se
Vad skulle vara så oseriöst med det?
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#2: Ja, det gör de. Det enda som händer är att hanar blir sterila om det gäller groteska mängder av choklad.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
För det är inte särskilt nyttig mat kanske?
Tänkte mest då på sockret.
#5: Bananchips är inte så nyttigt det heller men jag tvivlar på att det hade blivit någon reaktion om råttan smaskade på det ändå…
Och bananchips vet jag att man torkar i litervis med salt, det drar ur fukt.. Sen om man köper de löst i påsar står de alltid att det e tillsatt socker i.
Precis. Sjukt onyttigt men jag tvivlar på att nån reagerar på en annons där en råtta knaprar bananchips…
Varför skulle det vara ironiskt, förresten? Jag fattade inte :]
Jag såg på bilderna att dom har fler än två råttor.. Kolla på den första råttans svans, den är ju svart. Kolla på andra bilden nere i högra hörnet, en ljus svans… Ser någon vad jag ser, eller inbillar jag mig?
Det mörka på svansen kan ju sluta, för man ser ju inte "fortsättningen", på första bilden… Men ändå (a)
#10: Står i annonsen att det är 2 råttor ;)
niffen; vad är det som får dig att tro att det är fler än två råttor? Det är väl bild på två råttor som det står att personen har? :)
Ja! Men hon/han kanske har/hade FLER råttor… Knasbollar xD

Haha, ja, men visst får råttorna nån godbit ibland.
Men håller med om att det ser lite konstigt ut att ta med en sån bild i annonsen.
Älskar mina stora små vänner..
hon kanske va tvungen att ge råttan nåt RIKTIGT RIKTIGT gott, för att den skulle komma med på bild