Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 754 ggr
[daniel85]
0

tips på inredning =D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

behöver tips på inredning till vår bur =D så tomt i den just nu =D

köpte lite lådor som ska in och så snart men ändå tomt =)

köpte denna idag =D råttorna älskar att krypa in där 40 spänn på ÖBstog attdet var en verktygslåda ;)

TinaSjoblom
0

Åk till Ikea och shoppa loss. Där finns minifångst, stolsdynor som kan användas som hängmattor och annat smått och gott.

[daniel85]
0

det ä så långt ditt bara =( bor på goltand

niffen
0

Men en hängmatta kan du göra av nästan vilket tyg som helst, ju! Tyg+klädnypor/ståltråd  ;)

Tingeling4
0

ett annat tips är att ta lite pinnar i donka ihop till några stegar. ta ett lagat hyllplan och dela på o göra våningar. ta någon kruka och lägga in i buren. köpa såna katt bollar med pingla i. det tycker mina är skit rooligt o puttar på den där lilla bollen så det pinglar tills man blir tokig men dom har skit kul!

bygga lite klätterställningar osv osv

Millie
0

Sedan så finns det massa andra trådar med massor av tips!

[countess]
0

mina råttor äslkade när jag klippte sönder en tröja och hängde upp armen i buren som att det blir en tunnel =)

Ninja
0

#6 Jag har kört samma sak fast med benen på ett par avdankade jeans, det var uppskattat det med. :)

DoD
0

jeans är de farligt för fåttorna? tänkte bara på att de finns barn i länder som "slipar" jeans och dör av de men råttor som bara tuggar lite, de borde väll gå?

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

dorislinn
0

vill ni ha en bild på min bur? Jag la in en siden pyamas i buren och de sover i den varje natt, Det är jätte gulligtOskyldig