Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 235 ggr
[countess]
0

minnen

Några som har trevliga,roliga minnen med era råttor bus som dom hittat på tex

minns ett minne särskilt

hade poppat en stor skål med popcorn och satt uppe på mitt rum råttan vid namn pricken låg och mös i mitt knä när mamma ropade så jag sprang ner och pricken fick alltid va lös på mitt rum så hedde han på soffan och sprang ner kom tillbaka efter ca 5 min och då fanns inte ett popcorn kvar paniken jag fick asså det var ju en hel popcornpåse :S sen ser jag hur pricken kommer fram från min säng hade en sovarkoj och den varför stor för min säng så längst ner var det en planka , och där kom han och sprang till skålen

så på 5 min hade han tömt hela skålen med popcorn och gömt nedanför min säng haha :D

Ninja
0

Åh, fina minnen finns det många av.. men ett minne håller jag speciellt kärt.

Ninja; när hon låg innanför min polotröja, i nacken, och sov en morgon medans jag gjorde mig i ordning för skolan. Hon låg där helt stilla och myste så jag glömde helt bort henne, kom på det när jag skulle ta på mig jackan och kände att det stramade runt halsen när jag drog upp dragkedjan.. då ville jag hellre vara hemma och mysa med henne än att gå till den där tråkiga skolan.

Kanske inte låter så fantastiskt, men för mig är det minnet fyllt av kärlek och värme. Jag blir tårögd bara jag tänker på det! Saknar henne så fruktansvärt, hon var min bästis.. har aldrig haft en råtta som henne..

[countess]
0

åhh :D jo alla trevliga minnen  är fantastisk=)

pricken han rymde alltid från buren och letade upp mig i huste och la sig och myste med mig :D

Ninja
0

Ja, det var trevligt.. men kanske inte så busigt som du sökte efter, kom jag på. :P

Ett annat, lite busigare minne, var när Kvickrot fortfarande fanns och var ung.. Han var ett matvrak, jag satte mig i soffan med en tallrik i knät. Han kände matlukten, kom rusande från andra sidan rummet och tog ett jätteskutt - lyckades nästan hamna mitt i tallriken. Jag var tillräckligt snabb att lyfta den… :P
Han var en riktig hoppjerka, hoppade överallt både långt och högt.. tills hans blev för tung i gumpen. :P

[countess]
0

haha =) ser bara en flygande råtta =)

nä men alla minnen :D