Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 238 ggr
UpptagetNamn
0

Vilken bur? :/

Jag sitter här och ska köpa ny bur, varit på djuraffären, och pekade ut dom två största:
Den första var en pappegojjbur med måtten:
H: 110
L: 105
B: 83
Den andra var:
H: 86
L: 90
B: 70
Vilken skulle ni tagit? Den sista fick man med hyllplan till, och pappegojj buren var ju stor, men man måste göra egna hyllplan.. :P Vilken skulle ni tagit? Priset skiljer ju lite också.
Pappegojjburen kostade 3500 kr
Och den andra kostade: 2000 kr.
Då var detta en billig djuraffär.. :)
Men vilken skulle ni tagit?

Har inga bilder :/

Blev lite sluddrigt, men har bråttom :P

Allamej
0

Jag skulle ha tagit gojburen, och kpöt lite våningsplan :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Nisses
0

Hur långt galleravstånd är det?

[countess]
0

jag hade väntat fråga om det kommer in sörre burar på småfågel oftast är papegoj burarna förstord avsånd :/

UpptagetNamn
0

#2 Jag har iallafall kollat, och dom kan inte komma ut i någon av dom, inte enns bebisar (;

UpptagetNamn
0

Båda burarna hade bra avstånd mellan gallrena (:

[countess]
0

härligt :D ja då är det bara att välja jag hade nog tagit det större fast 3500 :S  shit

Myrkur
0

JAG hade hellre beställt en voljär för pengarna :P

UpptagetNamn
0

#7 - BESTÄLLA? :O Det gör jag aldrig igen :P
Gorde det Och den skulle komma en vecka efter, där stog jag i 5 veckor och had ringt och tjatat massa gånger..
Tillslut kom den! Skrattande……..

…….Bara det att den var ritigt MOSAD , alltså typ inte paketerad så bra :P Och mina råttor behöver en ny bur NU, efterso dom sitter i nen vanlig råttbur so inte är speciellt stor (;

UpptagetNamn
0

#7 - BESTÄLLA? :O Det gör jag aldrig igen :P
Gorde det Och den skulle komma en vecka efter, där stog jag i 5 veckor och had ringt och tjatat massa gånger..
Tillslut kom den! Skrattande……..

…….Bara det att den var ritigt MOSAD , alltså typ inte paketerad så bra :P Och mina råttor behöver en ny bur NU, efterso dom sitter i nen vanlig råttbur so inte är speciellt stor (;

UpptagetNamn
0

GAH >_<
DUBBELT

Myrkur
0

8# Ahh okej men då förstår jag^^

UpptagetNamn
0

#11 - Skrattande

Men är den minsta jätte liten? :/ Eller funkar den? :S
Det skulle vara väldigt smidigt att köpa dne, för då kan jag hämta den typ imorrn och bara köpa lite rör och sånnt, om ja köper pappegojjburen så måste jag ju typ åka runt till olika sågeri och fyga hyllplan, sen måste jag fixa badrumstapet, oh sätta det på hyllan..
:P

Den minsta hade blivit så smidig,pluss att det är en bra utdragbar botten Jätte stora luckor, (Visserligen är det det på gojja buren med) men.. ja., vad tycker ni? Är den förliten till 6 råttor? :/

Allamej
0

För mig låter det som du bestämt dig för den mindre buren redan :) Du vet bara inte om det än :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

UpptagetNamn
0

#13 HAHA :D
Lutar faktiskt lite åt det hållet (X

Och om jag tröttnar på den efter ett par månad så är det bara att köpa ny ju :P Och sälja den gamla (X