Är detta normalt??
Jo jag skulle fixa buren så jag tog ju ut råttorna och när jag skulle ta i lillkillen torkel då hade inte han några ''kulor''. Och då tänkte jag att jag kanske hade fått hem fel och hade fått hem en tjej men nää jag kommer ihåg att dt satt nått där när jag fick honom. Så jag väntade, och när jag tog in honom hade han fortfarande inte nått där så jag kännde lite försiktigt och då kände jag att dom satt lite högre upp och jag kände att dom rörde sig så jag tänkte om man kanske kunde pressa ner dom till ''påsen'' igen (ja eftersom om dom hade kommit upp skulle dom nog kunna komma ner igen). Så jag testade och det funkade faktiskt och då undrar jag om det är normalt att dom kan hoppa ur och lägga sig någon annanstans? eller var dt fel att sätta ner dom igen? kanske han hade gjort det med flit för att värma dom eller kanske något sånt? :)

:D vad jag vet så är detta normalt, hörde en likadan historia som din från en kompis som oxå har en råtthane ;)

Dom kan dra upp testiklarna när dom blir rädda.
#1 hehe okej :)
#2 Okeej! så det var något farligt men då vet jag det.. :D ^^

Sånt händer ju på människor också, män förstås ;)
Dom har också "hålor" där kulorna kan gömma sig…

haha visste inte att de hände på människor.. jag vet att möss och råttor tar upp kulorna om dom blir nervösa, rädda eller stressade finns säker dom som tar upp dom ibland ändå
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
hehe okeej :D jag hoppas han tar ner dom snart igen xD