RIP mixern
Jag hann aldrig döpa dig, min kära mixer
råttorna sörjer inte, de är tvärtom glada att du gått hädan
de tänker inte heller komma på din begravning
undrar stilla om det är de som dödat dig (eller om det var Stephanie som var här igår… hm)
kära mixer, vad ska jag göra utan dig

Beklagar verkligen sorgen. Vad hände, var han sjuk innan eller dog han bara plötsligt?

Och varför kommer inte råttorna sörja?
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
alltså h*n pratar ju om dendär på bilden, mixern.

#3 jo, visst är det hemskt

Stackars dig som har mist din mixer, du får önska dig en ny julklapp=))
Tack och lov att det hände på den här tiden på året… så att du kan önska en ny. Men jag beklagar… Den första är alltid speciell
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

du får försöka tänka att h*n är på ett bättre ställe nu, ett ställe där h*n får mixa smoothies i all evighet utan att någonsin behöva få glapp i kontakten eller slöa knivblad..

Beklagar!!!
Tror du att du kommer att skaffa en ny? Eller blir det svårt hitta en ersättare! =P
R.I.P. Fina mixer
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/
den blev bara 2 mån gammal 

Men oj, bara 2 mån! Vad hände tro?
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Det kanske var den okända mixersjukdomen.. Mixerplasma, när den väl brutit ut så är den svår att behandla.. Beklagar sorgen.

varför kollade du inte upp henne? Du märkte väl att hon såg ut att lida?

Hoppas innerligt att du inte använde henne i din avel iom at hon dog så tidigt:(

jag måste fråga, köpte du henne från ett lågprisvaruhus eller kom hon från en seriös serviceinriktad firma? Tyvärr är det ju så att på lågprisvaruhusen vill de bara sälja så många mixers som möjligt och bryr sig väldigt lite om kvalitén, många av dessa dör därför i förtid.
Det är tragiskt.
R.I.P fina mixern

HAHAHAHA! Det var faktiskt lite kul 

Mvh Stephanie 

#14 kom ju från bästa uppfödaren - elgiganten - ju…
#16 misstänker att du mördade honom

Åh, var han från Philips… Usch då. Philips massproducerar fram mixrar, sätter ihop mixrar av olika kön bara för att få mixerungar och bryr sig inte ett dugg om vilka sjukdomar mixrarna har i släkten. Philips säljer till varuhus över hela landet! 

Stackars mixer.. Hoppas att han inte fick lida.. Beklagar..

Tycker inte man ska stödja grossisterna

asg xD stackars mixer^^
its ö såmbi!!!
min mixer har återuppstått!!! weeeeeeeee
och maj mällådi sket på sig när hon satt på min axel o jag satte igång den… hon flööööööööööööööög iväg o sprang å gömde sig… tur iller sov… sen hatade maj mällådi mig… 

Halleluja! Den har återuppstått för att rädda alla andra mixrar, låt den gå ut i världen och samla lärljungar!
näääääää, den trivs bäst här…
Den kanske är lite glapp någonstans då, om den hokus pokus börjat fungera igen? Stackars My Melody, jag skulle också bli livrädd om en döing återuppstod.. 
Den kanske e typ mixrarnas Jesus! Lägligt att den återuppstod såhär kring jul.. It's a Christmas miracle!

det här verkar bli början på en ny, mycket suspekt religion…..:P
Hahaha naaawww. RIP mixern!

HAHA :D
Shiit vad jag har garvat länge åt denna tråden :P

Detta var den roligaste tråden på riktigt länge!!
kul tråd :P
#26 oh, nej, då kommer den ju att dö igen snart… iiih…

Haha! *asg*