Agilityhinder köpes!
Är det någon som tillverkar och säljer agilityhinder? Jag berhöver en fullständig bana. Bor i uppsala.

Är inte det lätt gjort själv?=)
Jo, men jag känner inte att jag orkar.. :P Tänkte kolla hur mycket det skulle kosta att köpa färdiga.. Blir det för dyrt så gör jag nog egna..
skulle också va intresserad av att köpa agility hinder :)
Hur många skulle vara intresserade av agility - hinder? Hur mycket skulle ni betala för en komplett sats?
hmm vet inte det beror på hur dom e gjorda, hur dom ser ut och sånna saker, för min del iaf :)
#5 Samma här :) Är svårt att säga på rak arm vad jag är villig att betala.

Kan oxå vara intresserad men det är jättesvårt att sätta ett pris på ngt som man inte sett tidigare.

Jag hade tänkt sälja mina hinder, fast nu har jag bestämt mig för att lära den ena råttan agility, så tyvärr. :P
Men om man inte behöver ha så jättesnygga hinder så är det ngo ganska enkelt att bygga själv. De är ju ganska små så det krävs inte så mycket material heller. :)
Får rota lite här hemma och se vad jag kan få ihop.. Tyvärr har pappa eldat upp det mesta spill vi hade:/

Jag skule också kunna tanka mej köpa hinder,men tanke på att jag inte känner för att göra några själv.Jag har länge tänkt göra hinder själv,men det blir aldrig av så därför skulle jag mycket väl kunna tänka mej att köpa i stället.
Skulle oxå gärna köpa hinder. Har gjort någr själv, men dom blev inte så bra….

jag har ett hinder (hemmagjort) samn en "gungbräda" som ät köpt… och en stegebro någonting som är bygt i en trekant, alltiså upp och ned på andra sidan…
TacoBelle är jätteduktig på att tillverka hinder. Tror att hon lagt ner tillverkningen för tillfället, men man kan alltid få lite idéer av henne, samt att hon har foton på fina banor hon byggt.