Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 241 ggr
gulzebra
0

Bur bytes

Har en Laura Super (ca 95*50*75 cm, LDH, nypris 1000 kr, får plats med 6 råttor enligt burräknaren på ratpower) att bli av med, eventuellt iaf. Min GP-grabb bor där nu men ska flytta, får se om buren kommer medfölja eller inte men troligen inte.

Byter iaf gärna bort den mot… Mja, vad som helst som jag kan ha nytta av typ :P Terrarium, akvarium (gärna med nätlock passande guldhamster isf), bottenströ (alflis, aspflis, Toa Lätt eller så), kaninbur (minst 120*50 cm), leksaker, annat som kan användas till råttor, hamstrar, marsvin och/eller möss… Kom med förslag helt enkelt.

Buren har hur som helst ett par lösa galler som behöver svetsas fast eller knipsas av helt och ersättas med nät eller så. Botten är sprucken och tejpad, en matskål fattas och ett fäste sitter lite dåligt. I övrigt är den i bra skick och fullt funktionsduglig om man bara pysslar med lite nät :)

Finns i Borlänge, skicka pm eller maila gul_zebra@hotmail.com vid intresse. Kan KANSKE tas ner till Stockholm beroende på skjuts och datum. Annars måste den hämtas för jag kan inte bära på hela alltet själv.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

DoD
0

jag har en del hurar för hamster/möss inte alla kanske men nån går nog till möss har inte mått men kan se om jag hittar nå bild på dom har även aqvarium två stycken som användts till smådjur så varning ha inge vatten i dom xD men jag byter gärna vart bor du? du kanske bor så nära så du kan komma och kolla vad du vill ha?

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

Ninja
0

"Finns i Borlänge"

gulzebra
0

#1: Som Ninja citerade, jag bor i Borlänge, Dalarna.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

DoD
0

ahaa.. lite långt ifrån gävle då kanske..

gulzebra
0

Skojaru eller, det är ju bara 1½ timme bort :P Jag kommer kaaaanske ha vägarna förbi där senare för att gå på IKEA dessutom :)

DoD
0

fan va kul vill du ha mitt mobil nr så kan du ju höra av dig nån dag innan du ska till ikea när de än blir så kan du komma å kika på grejjer… vill ha en extra rått bur ifall att :)

gulzebra
0

Är telefonrädd så jag kan ändå inte ringa :P Hojtar till när/om det blir en tripp.

DoD
0

okej bra blir så förvirrad när folk ringer ibland:P tycker de är jobbigt att snacka med folk jag inte känner

gulzebra
0

Samma här… Visst går det om man verkligen är tvungen, men går det att skippa så gör jag det :P

DoD
0

jo jag tycker nog de är obehagligt för jag har varit tvungen att ringa alla jobbiga samtal man kan tänka sig.. nerå men nästan