Hm, nej… ;P

JOOO massor!!! *blåser bort*

I Linköping blåser det alltid… :P Varför skulle jag flytta till "Skåne"…?
Ja det har stormat hela natten och det stormar nu med, trodde glasrutorna på våran balkong skulle fara all världens väg ett tag.
Här är det hur lungt som helst. Kanske lugnet före stormen?
Här har det blåst jätte mycket hela natten. Jag tror att det håller på att lugna ner sig lite nu, det viner inte lika högt längre i alla fall. Bra det för jag måste till affären och köpa mer tvättmedel..

Här blåser det inte ( skåne, Ystad )
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Det började blåsa nu. Fast det är inte så fraligt ännu.
Jag bor i Helsingborg, skåne.
Med andra ord vandrar det neråt.
Mm, de börjar blåsa mer och mer. Riktiga stormbyar.
Här blåser det bra.. började redan fö ett dygn sedan… verkar inte vilja ge sig så man får väl ta på sig mössan och gå på långpromenad med hunden. *suckar* varför höll jag mig inte till råttor som är glada och nöjda med att springa innomhus??

Här stormar det. Tror det hållt på sen igår kväll..

Det har blåst tokmycket här inatt. Jag var lite orolig att lämna cykeln med alla tidningar för det kändes som att den skulle falla omkull!
Älskar mina stora små vänner..

började nu vid ett i gbg.. blåser och pissar ner.. suck
Blååser skiit mkt x)
(Stockholm upplandsväsby)
Som om det inte räckte med att man blåser omkull ute. Nu regnar det oxå! Som om det inte va tillräckligt innan.
Det regnar på den gode och det regnar på den onde, men långt mer på den gode ty den onde stjäl hans paraply.
Här har det blåst en del sen imorses, inte lika mkt som vid storm men det blåser en del. Nu spö regnar det också.. Men de har visst varnat för att folk ska hålla sig inne senare ikväll, stormvarning.. Bor i Lidköping förresten.. :P

japp det blåser som fasiken här i sthlm
Ja, jag sitter egentligen inte framför datorn, jag snurrar runt i en tornado här utanför ;D
Är så förbannad. Här är full storm och en jävel har lämnat sin kugnspudel utanför affären. Jag såg inte ens ägaren inne i butiken, och den är liten. Vi var inne ca 20 min och hunden var fortfarande kvar när vi gick.
Killen ska ut med vår hund snart, är hunden kvar då ringer jag miljökontoret. Tycker så himla synd om hunden…
Låter inte bra i rutorna när det blåser såhär :/
här blåser det som fan. var helt jobbigt att vara ute och gå>_< ett ställe stod jag i princip still på när jag gick:S

Nu har det börjatt smått här också ( skåne, Ystad )
20 årig djurgalen moder*
alltså de stormar massor här på öna =P rädd att något ska flyga iväg!!!! 

Här blåser det en jävla massa

Här har det stormat och blåst sen i går kväll, alla cyklar har farit omkull och barnens pulkor (som är stora och tunga) låg en bra bit ut på gräsmattan.. Sonen blev dessutom omkullblåst i eftermiddags när vi var på väg till affären, så väger ni under 20kg ska ni nog stanna hemma i kväll :P
Jag har hört att det e varning för en ny Gudrun, hoppas inte det blir så för då va vi utan ström i flera dygn.
vill inte gå ut i detta =P inte när man ser saker kommer flygande 
Vill inte heller ut, men måste strax ut med hunden 

Gotland här.
Fönsterna bågnar..är rädd att de kanske brister…Strömmen blinkar också…
Får skaffa en liten som kan gå i kattlåda sånna här dagar *Ler*

Uch Ich , Funderar på att at in kaninen & ha fönstrena uppna i det rummet. Här blåser det & regnar :/
20 årig djurgalen moder*
#32 Haha ja ;) Får fråga på hundar om det är ngn som vill byta ;)
#33 jag skulle inte våga ha fönster öppna med risken att de blåser upp helt och slår sönder rutan med en smäll…
#34 Eller alternativt skaffa en balja till den du har nu … hihi
Jag skulle inte heller våga ha öppet

#35 men vi har sånna fönster som man kan uppna typ 10 cm så håller de sig där :P
20 årig djurgalen moder*
Får den värmeslag om du inte har öppet eller varför måste du ha det?

#39, men man ska väll inte ta in en kanin bara sådär ? , han är ute kanin förstås :P . men vi har en stoor kanin bur inne som är särdigsätt, fråga men inte varför vi har det menmen xD, det är tängt att han ska va där sen :)
20 årig djurgalen moder*
Jaja… ni skull ha bott i norrland för herna je det nästan stiltje
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Japp, här blåååååååååååååååååååååååååååååååser det..
Imorse blåste det JÄTTEMYCKET. Otroligt irriterande, då jag hade tvättat håret och fixat med det i 45 minuter. Så fort jag gick ut genom dörren och skulle gå till tåget för att ta mig till skolan så var frisyren förstörd! -.- DAMP!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Här har det varit storm, samt strömavbrott. Igår utfärdades visst en klass 2 varning, läste detta i dagens morgontidning.
PGA detta så kan jag inte ta mig till utställningen idag :( Tåg/busstrafiken krånglar ju.. GAH
Det har varit väldigt blåsigt här med, men inte i närheten av ovädret som varit söderöver (av det jag sett på nyheterna att döma)
Idag är det lite blåsigt med, men i övrigt är det kanonväder!
Nu har det äntligen slutat blåsa här iallafall. :P Det har hållt på i två dagar nästan! :O