Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 497 ggr
Keno
0

Jag har betalat för en större Avatar x3 och fått det på min mobilräkning och allt. Men avataren har inte blivit större trots flera försök? Är det någon mer som har samma problem?

lisette
0

du har inte haft ett annat medlemskonto tidigare o mobilnumret registererat där?

Karmatarerskanise
0

Precis #1. Det är det som brukar vara problemet.
Raderade man inte nummret på det gammla kontot innan man tog bort det, så är det kvar där.

LeTigre
0

kontakta niklas så kan han se om ditt sms registrerats hos iFokus, om det gjort det så bör det vara så som #1-2 säger. Annars får du luska vidare med dem.

För mig tog det flera försök men jag kan inte se om det debiterats eftersom alla sms klumpas ihop på räkningen och jag orkade helt enkelt inte ringa min mobilleverantör och kolla.

Keno
0

hehe. okej. tack för svaren. :P men jag tror inte det har med mitt gamla konto att göra för jag tror inte jag registrerade mitt mobilnummer alls då. men det kan jag ju ha gjort. mitt gamla konto finns ju kvar och allt fast jag sa upp medlemsskapet. :S

Keno
0

whaaat nu funkade det bara för att någon fixat bort mitt gamla konto. :D men tack för hjälpen iallafall. :D

Karmatarerskanise
0

Bra att det löste sig :)

Keno
0

^^