Bajsråttor?
Slitz, släng dig i väggen. De riktiga bajsråttorna finns i nynäshanm, södertörn ryttarcenter ;D ( slitz = mimus bajsråtta:P )
Hela historien.
Jag var i lördags i mitt gamla stall där jag hade min nordsvensk Prins och arab/knabstrupperna Geisha, Zamuraj (L), Mackan och F-mail. Hälsade lite på ridskolehästarna och såg Zampa stå skräpa i en hage, så jag gick ut och fotade! Jag vänder mig om för att fota i hagen med valackarna på ridskolan. Detta är en ganska stor hage och lite längre bort på kortsidan jag fotar i ser jag något litet som rör sig. Det var i skugga så jag såg inte så jättebra, iaf. så gick jag närmare, inte för att se vad som rörde sig men för att få en bättre vinkel på pollarna som stod i hagen. Nu är jag kanske 5 meter ifrån det som rör sig ibland och jag ser då ännu skarpare vad som rör sig. Först då går jag närmare för att se vad det är. Jag vågar inte gå för nära, för vid det här laget fattar jag att det är något levande, och de flesta levande djur som bor i naturen vill ju inte gå så nära människor. Ja, vi sitter på en råttsida, så gissa vad jag ser? Råttor! :D Assöta var dom. När jag berättade för pappa så rynkade han på näsan, tills han fick se bilderna, då nickade han och log lite smått ;P
Några bra bilder blev det, på råttor som käkar hästbajs… :P
Dom kommer dock senare, för min dator är trög :D
Bilden är fel.. jag var i fel mapp och rotade.. och så funkar inte datorn, så jag skämmer ut mig för hela svenska folket :D
En vovve :D
Ja, det är just det.. Först funkar det inte alls, sen funkar det, men då kommer fel bild… Gaaaaaaahhh!! :@

bilder!!! 
Hjääälp… jag kommer dööööööööööö…. >.<

neeeej dö inte!
jag försöker också lägga in bilden men inte ens Trans-Hitler kan :S Då är det komplicerade grejjer :-P
Hur går det med bilderna på råttorna? bråkar datorn fortfarande med dig?
Datorer brukar ha den tendensen att bråkas 
Jag håller tummen frö dig och bilderna!
Mvh Miranda
Nu har jag fixat lite, med hjälp av den smarta Trans-Hitler!
DÅ måste det funka!!
OMG.. Kan nån vara snäll och ta bort denna misslyckade tråd, så får jag göra om det nån annan dag… >.<

Njaa.. Var d de råttorna som hade bajsat de där högarna kunde ja hållt med
Men tills dess é Slitz den okrönte bajsdrottningen 
Vi kan ju släppa in dom här råttorna i eran soffa, så varje gång Bajsdrotningen bajsar kan ju dom käka upp det :D

#14 Excellent ídé.. De é reggade förstår jag 
Såklart, ;D i SvenskaBajsråttFöreningen :]

#16 Det é där min Slitz È reggad :D