stackars liten..:(
idag kom de in en kille med en råtta på min praktik och frågade om vi kunna ta in hene, ha hade hittat henne lös på en skolan..dom sa nej men jag kollade på henne och såg hur ryggraden syndes och hur mager hon va så jag tänkte jag ger henne en andra chans i livet (vilket jag säker gjort med vilken råtta som hällst) så jag tog hem henne.. men hon är värkligen go och snäll men äckligt smal nästan så man är rädd att göra henne illa när man håller henne
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

:(
Fortsätt med uppdatringar :)

jo hon har fått bara lite mat ikväll eftersom hon antagligen inte hittat så mycke mat senaste vackan.. härom veckan så kom de in en tjej med ungar till en duraffär i gävle hon hade föräldrarna i bilen som hon lära göra sig av mä jag kollade på dom och valde den ena honan av två hanne kunna jag inte ta eftersom jag inte har plats och den andra honan va mamma till ungarna, visste därför inte om hon kanske va lite agresig för att hon just haft bebisar så jag tog iaf den andra honan.. de värsta är att denna stackars spinkiga hona jag har hemma nu har haft ungar nyligen ser de ut som eller för ett tag sen och ser nästan prick ut som den mamman i bilen tänk om de är dom som slängt ut sina råttor:S
Göd upp henne med barnmat.
≧◔◡◔≦
välling och gröt! med smör och grädde i

välling med äggula, bröd uppblött i äggula, fett och kolhydrater och protein i mängder..
ååh hjälp var praktiserar du? var bodde du sandviken? Kommer det in fler så vet du att jag finns jag bor i gävle och kan ta iaf en hona och en hane i värsta fall..om det dyker upp fler asså eller nått.

#6 jag praoar på brynäs zoo.. jag låvar att höra av mig men jag är ju som jag är så jag tar väll hem dom själv… men nångång måste de ju räcka med råttor har 8 råttor nu :) 7 honor och en hanne komer ta en kull på min snövit och behålla en hanne som kan vara sällskap åt pappan:) vet vad ni tycker om kullar hos en som mig men jag har en bunt folk som vill ha snövits ungar så problem med att få iväg dom till bra hem är faktiskt inge problem :).. här är iaf en bild på min nya lizs som hon heter nu blivit lite piggare idag..
Är det där kutterspån du har?

#8 Me wonder 2
#8 #9 gör inte en spåndebatt av denna tråd!!!
… också :P
haha niffen du e så rolig…
Ååh va fin hon var (men som sagt tips att ta bort spånet, inte bra för råttor) va skönt att hon repat sig lite iaf, alltid skänt att höra :D

jag brukar ha toa-lätt pellets men hade inte en chans att få hem den stora påsen med pellets på bussen så de blev spån hade tänkt lägga ner en hundring extra nu till veckan å köra aspflis eller va de heter :P så ja de är kutterspån..