Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1940 ggr
Bim
0

:'(

På söndag ska vi lämna tillbaks underbara Liz och Sussie! Gråter Mamma tål dom inte och vill inte riskera astma lr nåt.. :( Så det blir inga egna råttor.. Kommer vara helt söndergråten när vi ska lämna tillbaka dom! Kommer sakna dom nåt helt otroligt! VAD ska jag göra när dom är borta!? Vem ska man ta hand om..? Vi kaaaaaanske kaanske ska skaffa en katt (sibirisk katt som inte är alergenisk eller hur man säger) Fast vi är ju inga katt människr! Vi är hund och rått människor! Det har tom pappa sagt! Men vi har inte tid med en hund.. :( Så vi får hoppas på katt då.. Gud vad jag kommer att skämma bort den.. :P Jag MÅSTE skaffa råttor när jag flyttar hemifrån, eller får jag flytta hem till nån av er nu..:P Men dorkey har sagt att vi kan få ta hand om hennes kill och tjejråttor nån gång (TACK dorkey!) Längtar redan om det blir nåt av det.. :) Fast bara så ni vet så är det här inget farväl lr nåt, kommer fortfarande vara lika aktiv här.. Så ni får stå ut med mej ett gott tag till. Kram

LeTigre
0

Åh, nu blir jag  nästan lite våt i ögat här.. snyft. Men tänk på Bim att livet efter man flyttar hemifrån är bra mycket längre än det innan så du kommer ha många år på dig att ha råttor. Du lär vara den mest kunniga förstagångsköpare någonsin när det väl är din tur ;)

Och vad bra det  var att ni fick chansen att pröva på dorkeys råttor så att ni inte skaffade egna och sen fick omplacera.. se det positiva!

Du får åka på massor av utställningar och hälsa på råttor under tiden tills du kan skaffa egna. Kram på dig charmtrollet :) 

http://membres.lycos.fr/nguyenvanvalerie/zodrouge/rat.gif

Ninja
0

Fy vad tråkigt att hon inte tålde dom.. :(

Bim
0

#1 Ååå.. Tack! :) joo jag får faktiskt ta och åka på några utställningar och träffa lite råttor! Jag kanske träffar nån av er där. får gå runt med en skylt "Jag är -Bim-!!" Så får ni gå och heja. :P Joo, ska flytta direkt när jag har fårr tillräckligt med pengar och är gammal nog.. och sen allamej, då kommer jag! :D

#2 jo jag blev så himla besviken! :O För ett tag trodde jag verkligen på det! menmen… :/

Bullerbytjejen
0

ååh va tråkigt att va tvungen att skiljas från dom :( men nu vet du ju iaf att det är råttor du vill ha, när du väl flyttar och du har tid att planera och drömma tills den dan du  har eget :) även om det känns motigt just nu att du måste lämna tillbaka dom små underbaringarna du har :(

Bim
0

#4 jag ser framåt, eller försöker iaf.. ;) Jag kommer inte kunna skiljas från dom!!!! :O villintevillintevillinte! måste gå och gosa med dom nu,

Grodan
0

#1 Bra ord där!!!

Men tänk på Bim att livet efter man flyttar hemifrån är bra mycket längre än det innan så du kommer ha många år på dig att ha råttor.

*mi laijk*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
0

Tråkigt.. Kul att ni ev ska skaffa katt men tänk på ingen katt är säker för allergiker allt beror på vad man är allergisk emot.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Yaeko
0

Syster kommer vara deprimerad i veckor nu :(

Vi får väl se om det blir nåt när jag flyttar ;) fast då får du moa komma och ta hand om dom när inte jag har tid, höhö

Mimus
0

Jag bor ju med i Hänösand å kmr säkert behöva råttvakt ngn gång om du vill Bim :)

Bim
0

#9 haha, vad snällt! :D Vi får se hur det blir med det, har du killar eler tjejer? Men hör gärna av dej iaf om du skulle behöva! :D:D:D

Daydreams
0

Har inte ni prao i skolan Bim?

För då kan du komma ner och göra den i mitt råtteri:P

Skura skura skuuuuura buuuuurar:D

Mimus
0

#11 Barnarbete é förbjudet hörru DD.. Å slaveri med ;)

#10 Två honor å i början av mars blir d två hanar dessutom så lite gott å blandat ;)  Blir d för mycket abstinens får du höra av dej ;) Åhh.. Lätt å skrva när Syrran springer på tangenterna.. :P

Daydreams
0

Skit också:S

Yaeko
0

#11 haha, syster skulle absolut inte bry sig om det är barnarbete eller inte ;) hon skulle gärna komma (så slipper jag henne ett par dar kanske)

#9 :D

RatLover
0

Stackare :'( *tröstar*

CamillaS
0

Vad tråkigt Bim. Men du får som sagt se det från den ljusa sidan som dom andra säger, att det blir mycket bättre när du flyttar hemifrån och kan ha egna råttor. :)
Lycka till med dina framtida råttor! :D

Bim
0

#11 Hah, joo jag gör gärna lite slavarbete hemma hos dej! :D Fast vi har prao fört i åttan…. :(  Men jag kan säkert komma ner nån helg, Och skura skura skuuuura burar! ;D (och gosa gosa gooooosa med råttorna! XD)

#12 jomen JAG gör det jättegärna! :D Men jag måste bara prata med mamma om det.. :P Hon bara skrattade när jga sa att jag kanske skulle få vara barnvakt åt lite nya råttor! XD men jag ska försöka övertala dom. Annars om jag har vägarna förbi så kanske jag kan hälsa på åtminstoe? (a) men somsagt får du höra av dej om du  skulle vilja ha råttvakt nån gång så kaaanske det kan ordnas! :D

Terato
0

Jag tror vi alla skulle vilja träffa glada, goa Bim! Det skulle vara superskoj om du dök upp på nån utställning också! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Mimus
0

#17 Säger som i inlägg 18 :P.. Klart som fan du ska komma å hälsa på om du har vägarna förbi.. Bäbisarna blir bara glada när d kommer främmande :D… Åsså kanske ja kan lura på dej den äkkliga sköldpaddan.. He He ;)

KickanW
0

Du och Sandra får komma och fika hos mig, Russin, Juni och Salve någon dag :)

Bim
0

#18 jag ska försöka komma iväg på nån utställning! :D

#19 haha, jaoo jag vet inte riktigt.. :P Är dom inte lite tråkiga?? :D

#20 hah, vad kul! vi vill jättegärna komma! :D:D:D:D:D::D:D

Mimus
0

"21 Som FAN.. Därför ja ska lura på dej han ;)

dorkey
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag mina gosnosar hemma igen, riktigt bortskämda har de blivit i alla fall ;* Varsin nalle hade de fått också! Liz gick och la sig i Moas famn när hon satt i soffan.

Så jag rekommenderar varmt Moa och Sandra som råttvakter!

Bim
0

#22 Haha, okej men jag trooor inte att du lyckas! ;D

#23 när jag gav dom nallarna försökte dom bara bita sönder dom! XD gillar dom dom nu? ^^ Jag saknar dom nåt OTROLIGT mkt redan!!! :'O känns så himmla tomt i rummet nu.. varje gång jag går in i mitt rum så vill jag bara börja gråta.. :/ Måste komma och hälsa på dej madde! ^^ SNART! (annars avlider jag) Jag kan säga att jag blev rejält kär i dina hunda också, och hanråttorna såklart! Men liz och sussie! Jag längtar ihjäl mej nuju! det är som sagt bara att säga till om du skulle ha det stressit en tid (mkt med skolan)  eller skulle åka bort så tar vi gärna hans om dina tjejer OCH killar! :D

Kleverin
0

Nakenråttor!!! De borde ju inte vara allergiframkallande så länge som din mamma inte pysslar med dem och du städar buren ordentligt.

tycker jag i alla fall att de itne borde vara. kan ha fel..

KAGE
0

Dvärghamstrar brukar fungera ! ^^

/Karoline.

Nicciz
0

#25 Jo tyvärr så är nakenråttor också allergi framkallande…. :(

dorkey
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De fick mysa med nallarna lite i transporten bara, annars sitter nallarna så snällt utanför buren x) lika bra, annars blir det nalleludd överallt.
Jo, jag förstår det. Det är verkligen jättesvårt och jobbigt att skiljas åt. Speciellt när ni fick en sådan speciell relation eftersom de är så svårflörtade för att de inte fick den tid de behöver innan de kom till mig. Och sen har inte jag haft all tid i världen heller. Som jag skrev i smset så får ni jättegärna komma fler gånger! Buss är ju inte så dyrt, det är bara säga till. Haha, som Vera BUMS skulle upp i soffan och leka med dem xD haha, tokhunden. Och ni får jättegärna passa dem fler gånger som sagt =)

Kleverin
0

#27 Rackarns..

Bim
0

#28 NEEJ! Det fick du inte lägga ut!! :O ;P

RatLover
0

30# men vad säger du! det var ju ett jätte fint kort :D

empan-hampus
0

Tycker jag me x)

Bim
0

hahaha, XD visst! *drogad*

Bim
0

#28 Som jag skrev i smset så får ni jättegärna komma fler gånger! Buss är ju inte så dyrt, det är bara säga till!

Jag kommer på en gång! :O Saknar Lizzan och Sussan! Och Vera, Jessie, pax, ram, lou och DEJ! :D (och San fast henne har jag nästan inte ens sett..) Nämen nu var jag taskig mot Jonas.. saknar han med ;)