Blocket -annons
http://www.blocket.se/vi/15155633.htm?ca=15_s
Är inte risken otroligt stor att råttorna blir orm-mat när de kostar så här lite? Någon som vill åka och rädda?
Usch och fy! skulle lätt åka men mamma skulle döda mig :'(
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Varför ska jag prompt klicka på länken? >.< Den med pannfläcken fastnade på min näthinna nu ju…. VILL HA liksom 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

oj vad många ungar han måste ha, jag menar om han har "alla färger"..

#3 haha!
alltså, av en sån annons skulle jag ju faktiskt tro att det var ormmat. det enda som förvirrar mig är i så fall varför han skulle lagt in en gullig bild på dom också…

#4 ja och varför skulle han då poängtera att de var handtama och söta?

#5 öh, på min dator står det då inte ett ord om handtama eller söta (även om sötheten framgår av bilden) ;)

#6 oj, "söta" hittade jag visst på själv sen misstog jag mig på hans urusla svenska. Han har särskrivit "Tam råtter" läste jag som tama råttor och drog slutsatsen att han menade handtama. Men han menade förstås bara rasen tamråtta. :P

#2 suck jag skulle inte heller ha klickat på länken…fawnen är helt oemotståndlig i mina ögon just nu…

Oansvariga omplaceringar och säljesanonnser kan jag ta men felstavning och särskrivning!! Huvva..
Älskar mina stora små vänner..

#9 eller hur, det är så att man får exsem i ögonen av att läsa! 
terato: hahaha.. hittade en annons en gång på en sån cp-ruska el va dom kallas, en sån röd (fast den här va blå) moppe typ som man sitter i, på tre hjul. SÅ står det ju längst ner där vid kontaktuppgifterna ring: så står det annonsörens namn här
Det va tydligen en indier eller nått för han hette Rang
så stod det lixom Ring rang haha tyckte jag var hysteringt kul.
klickade, såg, blev inte intresserad
Den killen säljer i första hand foderråttor (och nataler).
#12 jag kom, jag såg, jag segrade.. fniss

GU va söööt den med panfläcken längst åt hööger va 
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Såg den där annonsen för ett tag sedan och mailade honom faktiskt… Men det var tydligen en lånad mail så jag fick bara ett telefonnummer.
Jag har prata med honom och han har ingen koll på åldern på sina ungar och han har tydligen massor. svarta, grå o beage o vita.

#2 Då får vi se vem som hinner först!! *blev också kär men kan inte köpa…:(* xD
Skulle jätte gärna vilja ha, man kanske ska ta och åka dit
Men mamma skulle nog inte vilja.. 

Kolla på vad #17 säger.. Skulle nog inte rekommendera ngn å köpa därifrån hur söt pannfläck den än må ha..
#20 Nej, du har helt rätt faktiskt
Det är ormmat det rör sig om och alla blödiga råttvänner bör nog hålla sig borta för man kan inte rädda alla, om man inte säger att det e till foder då. För då kostar dom 6 kr st.
Sa han det, alltså han som äger dom?
At t dom bara kostar 6 kr styck om man ska ha dom till foder???
var ligger nybro då?
kickan, ska du ha eller? :-P
Han har annons på repti o där kostar dom det.
Jaha…okej
Det visade sig att han köpt upp alla råttorna av en annan kille som min sambo köpt foder av en gång så jag vet ungefär vilka råttor han har. Jag har köpt råttor nån gång tidigare som varit avlade i det syftet, men dessa e lite för skruttiga för min smak :(
#24: Jag är hemskt sugen… Ska vi ta en resa dit Linda? :)
Ja skulle va nått det, men det e ju så jädrans långt, suck..å verkade inte va nån bra kvalitet på råttstackrarna heller som nån skrev här uppe :(
Ah missade, det ligger tre mil utanför kalmar.