Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 1347 ggr
Bellybob
0

duger buren?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har köpt denna bur och och tänkte byta galler och måla om den lite, är det en bra bur för att ha två råttor i?! så länge, håller på att bygga en bur för att flera råttisar ska komma till familjen :)

TinaSjoblom
0

Jag tycker nog att du ska lacka den, annars kommer stinka. Men om du bara ska ha den ett litet tag så går det nog.

Bellybob
0

Jo ja tänkte försöka fixa den så mkt ja kan, vet ju dock inte när nästa bur blir klar så lika bra att fixa denna när ja ändå har den :P

TinaSjoblom
0

Jag hade iallafall lackat den med ett giftfritt lack som inte suger åt sig någon vätska.

Bellybob
0

okej tack så mkt…då får ja göra de bästa av den :P

Bullerbytjejen
0

god jätteläcker, älskade den där hängbron/stegen, supersnygg blir den om du fixar den ordetligt, kan ju få användning för den igen nångång, den är värd att lägga ner tid på tycker jag helt klart :)

Bellybob
0

Ja lr huur. Den kostade ju bara 200 med så :P

Bim
0

den var jättefin! :D

Grodan
0

oj… såg den på blocket förut, men tyckte den såg skabbig ut… kan bli ett tufft jobb att få ordning på den… men du kanske är händig! (vill inte vara elak, bara ärlig, sårri om du blir ledsen på mig)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

KAGE
0

Lacka lacka lacka : o

/Karoline.

Bellybob
0

haha nej de e lugnt blir ett jävla jobb :P men men… va gör man inter för sina älsklingar :P