Gissa
"se in i mina ögon och du ser vem jag är, mitt namn är lucifer, snälla ta min hand"
Vad är det???

en del av en sång:P

Jag gissar på att det är ett uttryck för att du är uttråkad *fniss
black sabbath ?
”Vissa människor säger att min kärlek inte kan vara verklig, var snäll och tro mig älskling, så skall jag visa dig. Jag skall ge dig det som Du trodde var omöjligt. Solen, månen och stjärnorna bär alla mitt sigill. Följ mig nu och Du skall inte sakna det liv du levde innan vi möttes. Du är den första som har min kärlek, evigt med mig till tidens ände. Din kärlek till mig måste vara verklig, redan innan Du vet hur jag känner det. Nu har jag dig med mig, under min makt. Vår kärlek blir allt starkare för varje timma. Se in i mina ögon så får Du se vem jag är, mitt namn är Lucifer, tag nu min hand.” 
you blocket me google 
#3 rätt!!! (dock gjorde jag min EGEN översättning!!!)
Look into my eyes you see who I am, my name is Lucifer please take my hand
och din översättning va bättre helt klart…flöt på mycket bättre än den andra.
mja, jag gillar sånna svengelska översättningar…
Den på sidan där va ju kanske lite mer "black sabbath" då iof, lite mer bestämd, :-P din va mer bedjande kanske inte så luciferskt.

Undra oam swenska stavat paw angelska air leeka populairt
HAHAHAHA
hehe
Det är ju en liten dumbobebis i ett SLOTT! :D
Aha! Tack :D Har så dålig syn x)
bilden finns i en bling-bling tråd… *letar rätt på*
TACK Fråggis
Ooh vilken sööt hårboll <3 
jag är bara en stackars pojke från en fattig familj
vad är det?
Bohemian Rapsody - Queen
Freddy, the one and only….
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
hade kunnat vara jag, men jag har ju ingen snopp :-P
#20 shit… dumma, din tur nu allamej
18# Tack Grodis, anledningen är väl att jag inte blir så snygg på kort, och att jag inte har nån råtta som jag kan ha :( Och min hamster sitter ALDRIG stilla ;) Men nu hittade jag ju en, blev förälskad i silver fawnen ;)
Ibland glömmer jag att du inte är här
Jag kan inte tro att det har gått ett år
Sen du flög iväg
Och jag fick aldrig säga adjö
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#24 *känner igen* nån brud som sjunger
ooh det där klingar väldigt bekant …..
#25 onej… inte nån brud här inte
#27 oj… jag som fick för mig att det var nån sån där asvanlig som madonna, brittney, robyn el gwen… hihi
jag vet att jag hört den hör den i huvet när jag översätter men jag vet nog inte gruppens namn eller ens låten, inte kan jag fortsätta på egenhand heller efter de stråferna tar slut.
Behöver ni en ledtråd?
jaaaa….danke :-P
Skateboard…
Den ni :)
öööh haha jag blev inge smartare..linkin park? *ramlar av brädan i parken och haltar hem* haha
jaa opm ju.. längsen
#34 Bra Ninja, och vilken låt?
Brighter side
Och nu är det Ninjas tur!
nävvör hörd åvv va e de för musik?
ett tomt skal verkar så lätt att knäcka har alla dessa frågor, vet inte ens vem jag kan fråga

Pearl Jaaaaam, I got I.D
An empty shell seems so easy to crack.
Got all these questions. Don't know who I could even ask.
So I'll just lie alone and wait for the dream where I'm not ugly and you're looking at me.
yes yes :)
Daydreams tur

Sedan slutet på de härliga dagarna,
har jag känt mig nere och ute.
Dom görs bara inte som dom brukade.
Jag har hängt ute på vår gata, hoppats på en chans att mötas.
Som om jag visste vad jag skulle säga
Jag tog det fel direkt från starten,
Lögner slet oss isär.
depeche? vild chansning
INXS tänker jag åcxå på men det e det nog garanterat inte, hihi, svårt det här, känner lixom igen det men kan inte placera det..*irriterande*

nej, och en hint är att det är inte jag som översatt dåligt, det är bandet som inte kan engelska:D
ah då mååste det va DA BUZZ *asg*

lol nej
med andra ord är det inget engelskspråkigt band då :P men nä, jag har nog ingen aning
tokyo hotel :-P

nej

U2…även här en vildgissning

nej, ger en ledtråd :återkomst

Daydreams houseband *s*

..l..
Return - Friends will be friends

haha duktigt allamej, hur kom du på det
Återkomst :) enda låten jag lyssnat på med dom är ju Bye Bye Johnny så jag skummade texterna :)
Så trött att jag inte kunde sova
Så många hemligheter jag inte kunde hålla
Jag lovade mig själv att inte gråta
Ytterligare ett löfte jag inte kund hålla
oooh soul asylum runawaytrain
Hehe… din tur :)
nej shit, haha hmm, va ska jag hitta på då då..
ja nu kommer den (rakt översatt med/av/på/i ? bästa förmåga)
så trött på den raka linjen
och överallt du vänder dig
är det gamar och tjuvar på din rygg (haha)
och stormen fortsätter snurra
du bygger på lögnen
som du hittar på för allt det du saknar
det gör ingen skillnad
rymmer en sista gång
det är enklare att tro
på den söta galenskapen
den strålande ledsamheten
som får mig ner på knä

Angel Sarah McLachlan
===
yeah 
So tired of the straight line And everywhere you turn There’s vultures and thieves at your back And the storm keeps on twisting You keep on building the lie That you make up for all that you lack It don’t make no difference Escaping one last time It’s easier to believe in this sweet madness oh This glorious sadness that brings me to my knees
your turn :)
(tor hon menar trans-hitler när hon sjunger den söta galenskapen *skratt*
fick sätta - mellan där annars blev det tran shitler xD)

jag sparar min tid så jag kan spara på dig
saker du säger och gör
dina skivor böcker kläder du burit
antecknas av mig,allt arkiveras av mig
på hårda små prydliga kort
har stulit ett kartotek från biblioteket
så är jag kär eller bara galen?

Okej ska ge lite luft till gissningarna bandet är från östersund och det är en svensk låt
Artist: VAPNET
Song: THOMEEGRAND

Bra allamej du är nästa…
Dom skär av våra halsar
Som om vi var blommor
Och vår mjölk har blivit slukad

N.I.B
Que?
#79 nine inch babes kanske?
Ok… jag tror du ser in i framtiden nu :D
Jag vet vad det är faktiskt, har lite lika ögon som mig :-P men jag vill inte avslöja, mest för att jag orkar inte översätta nån text just nu xD
Hehe.. :) a men då får vi hoppas att nån annan kommer på det… den är ju enkel :) Annars får du ta hand om avslöjandet och översättandet imorgon :)
Ja precis, ändrade lite i mitt inlägg för att inte säga bort mig helt..
(O.T gud jag e så trött men jag kan inte sluta tänka på råttbebbar, suck)
Det finns lika många råttbebbar imorgon, gå och läg dig… jag har tandvärk och ska sova så snart värktabletten kickat in
*putt putt*
ingen som kan??
speed of pain määrlyn maaansån va det iaf..
jag har sett allting tänkbart
passera förbi dom här ögonen
jag har haft att som är påtagligt
honung du skulle bli förvånad
jag är en sexuell gliring
i detta utbrända paradis
om du tänder mig till vad som helst
du "bättre" tända mig inatt
fan hitta inge bra sista raden där haha.
den e väl lätt antar jag, men bra som fan..
putt putt