Daydreams
Vad är detta?
Användaren har valt att begränsa tillgången till denna sida och du kan därför inte se den just nu.
Användaren tycker inte att vem som helst ska ha tillgång till sin sida och har därför valt att begränsa tillgången till den just nu :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
e kanske bara favoriter som kan se? eller hur vet man vilka som har en som favoriter färrästen? Nån som har koll på det? Har jag inte ens tänkt på.

Ser att han smygit in på min sida dock vill jag ocskå ha så till honom…
Senaste besökarna
[*Girlie*](javascript:void ShowProfile('Girlie'))
[LeffeD](javascript:void ShowProfile('LeffeD'))
[lisette](javascript:void ShowProfile('lisette'))
[Lollo86](javascript:void ShowProfile('Lollo86'))
[Kundalini](javascript:void ShowProfile('Kundalini'))
[Daydreams](javascript:void ShowProfile('Daydreams'))
han? :S

#4 Har ju ej sett motsatsen.

Daydreams kanske är en delad person ?

#5: Är det inte dels lite sexistiskt att utgå från att en person är kille tills motsatsen bevisats? Dels lite "korkat" eftersom majoriteten av medlemmarna på Råttor i Fokus är tjejer?

Mannen är ju normen. Självklart utgår man ifrån att en person är en man så länge man inte sett motsatsen. Ni vet ju, Adam kom först..
Älskar mina stora små vänner..

#8 OT för tråden kanske men visste du att det finns två skapareberättelser i bibeln? Den ena säger faktiskt att mannen och kvinnan skapades samtidigt, man kan undra varför den blivit så undanskuffad.. (kan det vara för att gubbarna ville ha en gudomlig anledning till att göra oss underlägsna?)
Och Eva var ju inte den första kvinnan heller. Den första(minns inte namnet) var inte tillräckligt foglig under Adams vilja så Gud tog bort henne och gjorde Eva istället. Villken kvinnosyn…

#10. ähum, var fick du det ifrån? Det står inte i Bibeln

#10-11 Nej det där står inte i bibeln, det är en gammal judisk berättelse har jag för mig, Om Lilith som inte fogade sig och flydde från Adam och sedemera blev mor till massa demoner, den är inte medtagen i bibeln
#12 ja så var det ja :)

Vem är den berömde daydreams ??????
Skriver han / hon autografer ?
#14 den berömde daydreams är så berömd att hon var tvungen att stänga av alla utom den närmre kretsen pga alla fanmail…
En autograf kostar..du förstår hennes tid är dyrbar

Ja daydreams är berömd och därför mycket selektiv när det gäller vem som får tillgång till sidan, det är bara några lyckligt lottade utvalda få som får kika nämligen :P
Det är fö många som har restrikterade sidor, varför blir ni så nyfiknapå just daydreams?

Luigi frågar varför han inte har tillgång till Daydreams sida och ni börjar diskutera kvinnoförtryck och skapelseberättelsen? :S
Om ni vill diskutera dom ämnena (vilket inte gör nån nytta eftersom man aldrig kommer fram till ngt) kan ni väl starta en ny tråd….

#17 hehe, det var en enkel sidoledning i konversationen, det är normalt när man kommunicerar lite lättsinnigt tillsammans, det skulle bli väldigt rörigt om varje minimal följdfråga blev en egen tråd. Man får ha lite vanlig enkel konversionell simultankapacitet helt enkelt. Och som du ser kom vi ju tillbaka till ämnet, det gör vi (nästan) alltid. 
Förresten, om du vill klaga på hur vi kommunicerar kanske du borde ta det i en egen tråd.. *asg*
#17 vi har som vana här på råttor-ifokus att INTE hålla oss till ämnet i trådarna!!!
MVH
/Grodan - medarbetare

Åh ni är så underbara.
Är det bara jag som tycker att daydeams ska byta tillbaka till sin gamla Avatar så man känner igen henne? Nu måste jag ju läsa namnen hela tiden o det är JÄTTE JOBBIGT! så usch, byta till baka o det gäller alla som har bytt. Jag är lat o vill bara behöva titta på era avatarer o inte läsa alla namn, usch!
HAHA
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
nä, jag håller med, känner inte heller igen henne

Nääe och snäll är hon oxå… *s*

lol en helt egen tråd om mig, som jag inte startat själv, wow.
Autografer säger ni, hmmm. Jag är så pank nu, kom på en svinbra ide. Alla som vill ha tillgång till mina privata sidor kan sätta in ett par tusen på kontonummer 8214-9 976 549 764-6, märk insättningen med ert nick, så lägger jag till er i favoriter så snart jag ser pengarna på kontot.
Jag följer alla råden och byter Avatar jag med :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Det är Jeús och Yuki :) Söta va? :D

ja helt underbara
MEN VA FAN, allamej du ska ha den där gråa saken, INTE TVÅ.
BUHÄÄÄ!
Vänligen
Sofia

Ska du säga som bytte namn och förstörde allt!!!!!!!
Ja men jag är bäst o jag får gära så. :) haha inte ni, ni ska göra livet lätt för mig!
Vänligen
Sofia
Precis! Du började Samanta så då är det bara att du älskar förfallet :)
Men Noooooooooo! doh! Jag går o smiskar mig själv i ett hörn nu. buhhuu
Vänligen
Sofia

**putt**