Min nya flicka
Idag fick jag hem världen sötaste skitråtta ;) hon har vart en föredetta avelsråtta och fått några vackra bäbisar men den sista kullen bara struntade hon i så vi fick avliva fyra ungar av 6 vilket två dog själv.. men jag fruktar att hon är på tjocken nu för hon har bott med hannen under hela tiden men nu bor hon med mina flickor vilket går jätte bra men vad ska jag göra med bäbisarna som antagligen kommer om några veckor? eftersom nu övertalade mig om att sälaj till djuraffär inte va bra..
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Hur många kullar har hon haft då? som avelsråtta? Hon kanske har tröttnat? 2 är väl det rekommenderade har jag för mig, mer bör dom inte ha. Och struntade hon i dom sista så e ju risken ganska överhängande att hon inte vill ha dom här heller tyvärr.
Hur gammal är hon, hur många kullar har hon fått förut och är hon i fysiskt toppskick så hon klarar av att föda upp ett gäng ungar så att både hon och ungarna är välmående och välväxta när det är dags att separera dom?

om hon får bebisar och tar hand om dem och allt går bra kan du säkert hitta hem till dem här inne, på zoonen etc :)

hon är i bra skick nu när hon kommit hem till mig, hon är mer frammåt och varkar trivas med mina andra flickor.. tror hon har fått tre kullar innan den sissta
god damn, så det här e hennes femte kull ? :S
Hur gammal är hon?

ja tyvärr men man kan ju inte göra abort.. lättar om de va jag som va va på tjocken :)
#7 neee svårare att hitta hem till en skrikig bebis än en söt råttunge 

#8 äsch inte, finns massor av rika barnlösa som vill köpa bebis på svarta marknaden ju :P

#8 ja de har du rätt i hehe:) fast jag tycker synd om henne eftersom hon antagligen inte orkar mä fler skitungar:P men de här blir sista kullen hon får de ska jag se till :)
åh va skönt att höra, jag har ju en här jag med som jag vet iaf haft två kullar, direkt efter varann :( hon ska slippa mer bebbar nu. å hon e inte det minsta gammal heller.