Dagens blocketannons
var ju tvungen att nappa på erbjudandet XD
≧◔◡◔≦

är det en pik, antyder du att vi är oansvarigt promiskuösa!!?? Nej nu! Nu blommar tamejsjutton pepparn alltså, vilken fräckhet! 
(någon som vill sambeställa för billigare porto…?)

#2 det är fraktfritt ;)
≧◔◡◔≦
den här va också rätt bra

#4 men va! Är han på riktigt lr, "en mystack som etablerat sig i mitt hus" *asg*

haha jag tror han skämtar .. men seriöst tänk om ngn seriöst nappar på det och hör av sig … tänk första meningen i telefonen "Jo men hej jag heter "blablabla" och jag såg annonsen om en myrstack på blocket och jag är väldigt intresserad " xD mohahaha
annonsen är enbart skriven till sajten om knäppa annonser på blocket, har glömt URLadressen o namnet på sajten…

men blocket tar ju betalt för sina annonser juuu, finns så mycket konstigt folk så kanske är det verkligen någon som säljer myror? hahaha
tsss
Är det Best of Blocket du syftar på, Grodan?
haha en till
#11 Den där har jag aldrig fattat… Vad är "hansmatt"? xD
#10 kan va ja
12# Dom menar "hans mat" lite felstavat kanske? :O xD

och va menar dom med "kanin säljs inte" ??

hehe det var som en gång när min bror hittade en annons om en snubbe som ville sälja sina dammråttor
min bror svarade på annonsen och skrev att han gärna vill ha dom för att han håller på med uppfödning
synd bara att han inte fick nåt svar, skulle vara ganska kul att se hur den där snubben reagerade hehe..
#15 vet inte men jag skrattade rätt gott åt det 

Jag vet inte om jag vill ha en sån här maskin hemma.. http://www.bestofblocket.se/bilder/blocket_586.jpg
#18 joooooooooooooo
i våran by finns det en raggargubbe som har en 50-tals shop i sitt garage, helt sjukt häftigt inrett, och han köper in jukeboxar och fixar upp dom å säljer, en del går för typ 40-70 tusen och grejjer helt galet, mest boxar från tyskland som stått på rökiga barer och sånt, så det e ren kirurgi han håller på med. värsta coola

#18 Hahahha!
Jag skulle vilja ha en jukebox.
Älskar mina stora små vänner..
Jag vill ha en juckbox… När man är lite jucknödig så kan man bara gå och jucka av sig ;D

hahaha
Älskar mina stora små vänner..