Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 496 ggr
Ninja
0

Sökfunktionen

Är det bara jag som tycker att den är fullkomligt värdelös?? Man söker på ord man vet finns i rubriken och/eller inlägget, men nääää "sökningen gav inga träffar".. Ord som man vet finns i flera trådar; näääää "sökningen gav inga träffar"

GAAAH!!

har avskytt sökfunktionen sedan jag blev medlem på iFokus, och jag har inte märkt att den blivit bättre.. morr.. över två år sen nu ju
*lika bra jag går och lägger mig*

Bullerbytjejen
0

jag har aldrig använt den ens jag, jag säker i dom olika "konfarna" (?) sen bläddrar jag bara bakåt :-P

LeTigre
0

"konfarna"?? :P

Bullerbytjejen
0

ja ämnesklumparna typ, funderar jag på om tex maskrosblad e farligt tex så klickar jag på "boende och mat konfan" så bläddrar jag där, eller vill jag köpa en bur så klickar jag på "köp och sälj konfan"

Daydreams
0

konfan= konferensen

LeTigre
0

haha, jahaja, här hittar vi på egna ord hejvilt :P

#0 jag använder sökfunktionen ibland och den funkar väl ok?

Daydreams
0

Nu SPAMMAR iFokus oss i inläggen, fy vad fult!!!!!!!!!!

Kurs i Adobe Dreamweaver

Professionell utbildning för dig som skriver, designar, publicerar.

www.batteri.se

Kleverin
0

japp, extremt störande med massa reklam. räcker att de ligger där på kanten ibland och att man får dem i mailen här..

Mimus
0

Ja kan inte söka alls :S

Blir bara error..

SKITDATOR Skrikandes

Ninja
0

#5 Ibland funkar det, men flera ggr har det inte fungerat för mig trots att jag sökt på ord jag vet finns både i en specifik tråd och flera andra

Terato
0

Sökfunktionen är besvärlig, ja. Ibland får man prova att söka efter artiklar i forumet. Konstigt, men det är så..

Ja, och det är jättesvårt att veta i vilken ämneskategori man ska posta sina trådar också. Råttor.iFokus behöver nog organiseras upp lite.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Daydreams
0

men Terato, var var du när vi diskuterade ämnestrådar nyss?

Var inte alls längesedan som siten rustades upp. Vilka ämnen saknar du och vilka är krångliga?

Terato
0

Minns nånstans att det fanns en sån tråd. Men är fortfarande inte nöjd!

Å, det är så svårt när man sitter här. ofta kommer man på det precis när man ska posta.

Skulle vilja ha en kategori för t.ex "förening". (eller den kanske kan ingå under träff/utställning, bara att man skriver till förening där med?)

Sen tycker jag att det behövs en kategori för "övrigt". Det finns ju "övrigt" som inte är off topic

teratos.r8or.se

Bullerbytjejen
0

jag har åxå svårt ibland att kategorisera mina inlägg xD men handlar det om råttorna brukar jag ta att vara råttägare eller va den heter, sen om det inte handlar om rats så blir det OT, men jag tycker inte det gör så mycket om det itne riktigt stämmer in, antingen så fkyttas tråden, eller så ser ju folk dom ändå eftersom de senaste alltid står först, det tycker jag är bra med den här sifan också att när man loggar in så ser man vilka inlägg som e nya :D

Terato
0

Äh, jag överlever också.. Men det är ju skoj att klaga Cool

teratos.r8or.se

Ninja
0