P.S. jag tar inte bort mitt medlemskap här ifall jag skulle börja vara här igen
Tråkigt att du försvinner :( Men vadå dödar datan? :/
Har inga problem med iFokus på min fyraåriga dator :/ Det låter som att du behöver omformatera den eller nåt sånt ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Pff… Era datorer är unga, min dator är uppfunnen, hemlevererad och installerad av dinosaurier… Men synd iaf. Fast du kommer ju finnas på R8forumet.
Där inte jag finns kom jag på… :P
HAHAHAHA…
men zoonen då ? :-P

Du får inte lämna oss :(
Dåååhnt liiiv åss Nutäääääääääääähn… :''''''''''''''''''''''''''''''''''''C
*fniss*

men då kanske du ska sluta hälla saft på tangent bordet å ge fan i o smula mariekex i själva datorn. :P
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Mozilla Firefox *viskar uppmanande*
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Haaaaaajdåååååw Nuuuuuuutiz! :3 Ses på msn ! <tre
tycker sidan funkar bäst i IE
jag ska höra med johan vad han tror, annars kan man kolla de klassiska felen först
- ladda ner java sun
- uppdatera IE
- öppna upp brandväggen lite

Nej Nutiz, försvinn inte….Jag har också haft en del strul med sidan.Men datorn har klarat det.Fast det är tråkigt med buggen som gör att det inte går att ändra bilder i fotoalbumet här.Har mailat och fått svar på det.Men det verkar inte vara något man kan göra åt den saken.Men annars så tycker jag att iFokus sidorna är trevliga att läsa och få tips på.Men försvinner du Nutiz så lämnar du ett hål efter dig. 
äh, skönt å slippa den där snorungen ju… hehe 

ja, ett smuligt nötformat hål 
tycker att du e värre lätiggrä, som blir Medarbetare på annan sajt… överge är en sak, att vara OTROGEN en annan… grrr

fyyyy dig, varför blev du inte medhjälpare HÄR??? Vi behöver ju medhjälpare
kör firefox istället. mycket bättre och mindre skit
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#20 jag kanske bara vill träna upp mig i lugn och ro på ett lite mer low maintenance ställe först innan jag erbjuder mig att hjälpa till i det här jordgetingboet.. ;)
Fått svar från Johan nu. Såhär skriver han:
Ingen aning. IE har ju en förmåga att läcka minne, så har man en dator med lite minne och har IE öppet länge med sajter som använder mycket javascript (som t ex ifokus) så kanske det slukar mycket minne och det i sin tur gör datorn långsam.
Om man stänger ned IE lite då och då och öppnar det igen så kanske det hjälper.
Jag vet inte hur länge hon har det öppet innan det börjar strula, men det kanske inte är så dumt att göra ett par gånger om dagen iaf.
Annars kan man ju prova att se om det blir bättre med Firefox bara för att avgöra om det är relaterat till IE eller till datorn.
// Johan