Färg?
Även fast jag kollat runt nu ett tag här på sidan så har jag svårt att veta vilken färg min Pajas är. Är inte så insatt i färger. Han hade två olika grå när jag köpte honom och sedan blev han mörk sen ljus igen sen gick han mot mörkt och nu är han ljus med små mörka fläckar. Vad är han för färg?
(Lägger in från att jag köpte honom och sen senare)
Nylgen blev han även lite svart på öronen fast de har börjat bli mindre nu igen.
black husky roan kanske ? är inte så kunnig :)
// Vanessa
Ser ut att gå högt upp på sidorna så i så fall e de black striped roan. Men som sagt, svårt att se på bilderna.
Jag tycker det ser ut som en black striped roan. Han går way för högt på på sidorna :)
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Hmm okej. Han har haft så många olika nyanser så ja blev helt förvirrad ett tag. Men tack för svar =)
black striped roan….black är han hela tiden, men roan är blekningen, som gör att han byter "nyans"
jo de har ja lärt mig. Men alltså de finns så många färger och teckningar så jag blev helt enkelt förvirrad. är inte så duktig på de där med färger.
Ett tag var han väldigt blå.

Black Striped Roan klart =) Min ena pojk här hemma och det också =)
#10 ja den sista såg han nästan blå ut tycker jag, med, men inte på de andra..jättesöt va han iaf :D
nej de är det som är så roligt :P Just nu så har han behållt sin blåa nyans. Kan lägga in ny bild när man fått ordning på sin skit dator… använder skolans så länge :P