En rörlig avatarbild?
Kan man ha sån, såg det på marsvin i fokus, å hur får man till en sån, jag har två bilder som jag skulle vilja typ ska blinka först ena sen andra förstår ni, hur gör man sån, går det ens? måste man göra det som en filmsnutt då typ? (kan iiingenting om sånt där)

prova att göra en animerad gif med bilderna på http://www.gifninja.com och lägg in den som profilbild, borde funka? :)
men visst funkar det! ta den här

FAST ev funkar det inte om du har en LITEN avatar… hm
testade det också, funkade ju även som liten bild!!!
jag vill ju ha min ju :( fast den blev ju jäla liten här e ju massa grrtått runt om typ :S hur får man den över hela rutan..så att säga ?
det kostar 30 kr… gå in på inställningar å beställ
om din bild inte funkar så är det fel format… animerad gif ska det vara
gif image står det att den är ..? säger mig ingenting
kan du testa kossan eller någon annan bara en minut så vi får se om det funkar eller ej
yeay den funkade iaf..ska kolla va det e för skillnad på dom kanske..
funkar ju ditt pucko!!! 
det är din bild det är fel på
tror den bild du gjorde är i fel format…

testa den här sidan då? http://www.gifworks.com/image_editor.html
Du måste ju bara ha den där animerade hitler-in-drag-bilden som din Avatar, den är sjukt rolig! Svårt att ta dig på allvar sen iofs men det är det värt 
letigra: ggah hur gör man då :-P

åh jag vet inte, jag har aldrig använt den andra sidan, bara den första :(
ah oki, jag fattade nada hehe..ska höra me nån datanörd på msn sen, men dom loggar ju alla in klockan två på natten typ..

ÅåÅh neej jag hatar rörliga avatarer… *s* vad var det för fel på bara dig bullerby… :(
#10, ja men det e ju det jag säger, haha att den inte funkar..men den e samma format som kossan så den borde ju funka, måste göra nått fel på vägen, :S
#16, men den här va ju så sjukt ful, hahaha…men det verkar inte funka..
Letigre: tror inte det e nån som tar mig på allvar idag så det spelar inte så stor roll, hihi dom broarna är redan brända *skratt* Men jag får det inte att funka :(

#17 den ser rätt sjuk ut som den är iofs *asg*!

Linda!! Snygging med musche där hahahha
japp haha, har en sexycrackhitler på min pressida också han finns lite överallt nu, sprider sig som pesten hehe

#21 du borde ha tröjan som killen har på bilden på min pressida.. "Ich liebe Berlin", helst ska du ha mössan och läderbyxorna också (och min piska som grädde på m oset..) 

#22 hmmm nu börjar jag oroa mig över vad det är för främling som ska komma hit en hel helg….

#24 oroa dig inte, jag är så snäll och beskedlig så. Inga kedjor eller piskor så långt ögat kan nå. dominatrix-utstyrseln kommer bara fram vid mycket speciella occasions, det där var insparksfesten för de nya psykosarna (aka VI) på psykologprogrammet 07.
INTE??? men usch va tråk… skulle va kul å spanka lite på däjdrims… hihi… fast jag har en piska här… eller två… hehe

vad är det för konstiga människor jag umgås med:O
fast det e garanterat jag som gjort fel :-P den rör sig när jag öppnar den på datorn iaf, men inte här på.