månen
jag älskar månen… just nu hänger den där uppe som en boll - solen belyser den snett nedifrån o det syns att den är tredimesionell (svårt me stavning där…)… tycker det är sååååå läckert… någon som ser samma måne o kan föreviga den i en bild?
Ska tydligen bara vara en illusion att vi ser att den är rund när den inte är helt belyst (??) Bara för vi vet att den ska va som en boll ^^
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

jävlar vad många månar ni har därborta! *kollar på dom runda prickarna*
#2 haha… bra försök… vilken prick är det som ska vara månen?
#1 oki, men jag gillar illusioner
Haha illusioner är härliga :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
#1 det kan ju omöjligt stämma, eftersom hela klotet kommer med på bild. (Och såvitt jag vet kan man inte fota en illusion!)
Månen är jättesnygg här nu. Vi har så klart och fint, var precis ut en sväng och glodde på stjärnorna också. Jag kan stå ute och stirra upp i himlen hur länge som helst, nästan! :D
ååååååh, ingen som har en bra fotta-månen-kamera?

#7: Jag har men jag har ingen bra måne…
Huuh.. jag gick ut på trappen, tänkte testa fota.. så hittar jag den inte.. (månen alltså) Den försvann nånstans :S

#10: I den största orben tycker jag mig se ett S, en
-smiley och ett /. OMG! ANLITA ETT MEDIUM GEEENAST! VILSNA ANDAR KOMMER SÖKA UPP DIG OCH ÄTA DIN SJÄL! OMG!
LOL
Haha ja kanske skulle göra det :-P
hur fottar man en måne eg?

Med systemkamera, teleobjektiv, stativ och balkong med utsikt mot månen
gah så jobbisch de låter
o ja har bara en digitalkamera me blixt… hehe
Annars kan man ju faktiskt nöja sig med ett teleskop och objektiv som fästs i teleskopet… Och systemkameran förstås.
Inte alls dyrt 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Jag har inte ens en måne här! det är stjärnklart och allt ju.. hade väntat mig att se den.
Ingen måne här heller… Kan bero på persiennerna dock för den fanns minsann tidigare 
Nä fy satan, sovdags tror jag…
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
när jag inte såg månen trodde jag den ramlat ner - som den lilla boll den såg ut att vara där uppe… på väg att ramla ner… zzzzzzz
Hehe, ursäkta, men har tråkigt så jag redigerade bilden ^^ Tog bort prickarna :) Hoppas det inte gjorde något! Förlåt i sådana fall :)