VÅÅÅÅÅÅR!!!
Det är vår här i Malmö idag. Iallafall enligt mig. 13 grader i solen. Jag och hunden satt i parken en timme och jag läste och hon bajsade:D
Blir så glad när första vårsolen tittar fram:D
Fusk!
Här är det snö, slask, is och allmänt blött och kallt och halt och eländigt :(
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Ååh, jag älskar våren i Malmö… förr när jag hade körkort brukade jag alltid sätta mig och åka ner för att se våren… den är så intensiv där…
Vår? Inte en chans, här kommer det först massor med snö, så är temperaturen mellan 0-7 grader så blir det slask, sen fryser det och blir snorhalt, sen blir det plusgrader igen, sen regnar all snö bort, sen blir det kallt och så snöar det igen…
Fast här om dagen var det faktiskt hela 10 grader varmt ute! Men blött och slaskigt som vanligt. -.-
jag hade cirka 60 grader i 20 min igår för jag låg i solariet, det kan man kalla rena rama sommaren!
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Ja det är slask häri i Gävle också. Kul att vara tidningsbud här! :P
Men igår lyste solen så härligt vårigt!
Någon som kollat in vårkollektionen på Ikea? var där och strosade runt häromdagen och gud vad glad man blir! Funderade på att köpa lite vårblommor att dekorera buren med! :)
Älskar mina stora små vänner..
Idag är det lite vårväder här med. Massor av solsken hela dagen, fast inte så jättevarmt.. ca 8 grader och det är en hel del snö kvar fortfarande.
Riktig vår vore härligt!
Ja riktigt soligt och fint, love it, nu får våren komma gärna.. har 14 grader varmt på balkongen :-P