Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 853 ggr
Daisymink
0

bebishög :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nästan alla bebisar ligger och myser i hörnet :)

// Vanessa 

Emmell
0

Nej gud vad gulliga!!

..och så praktiskt att dom ligger i en hög sådär -- underlättar om jag skulle komma och sno hem dom! :D VILL HAAA! Dom är verkligen supersöta!

Daisymink
0

haha försök du bara, har satt upp kedjor i alla dörrar och galler för fönsterna :)

// Vanessa 

empan-hampus
0

Gud vad söötaa Räcka ut tungan

Nicciz
0

Naaaw så gulliga… Helt underbara

gud vad jag rös när jag tänkte på att folk har ensamma råttor, köper en ifrån zoo och tar den ifrån sin trygghet, USCH, helt omöjligt om man ser sånna här underbara bilder….

Babbett
0

Söööööötisar!!

ratpaw
0

Jag älskar bebishögar :D

Daisymink
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jaa dom är så roliga nu, börjar ser personligheten lite mer nu :) men dom väger runt 31-36g, känns lite, är det lite ?

// Vanessa 

Creation
0

#7 Nä, vad gulliga! ^^ En av sötnosarna har satt tassen över den vitas ögon x) Assött!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Nicciz
0

En liten viktsticka…. :)

1 vecka = ca 10 gram         

2 veckor = ca 30 gram        

3 veckor = ca 50 gram        

4 veckor = minst 60 gram    

5 veckor = minst 80 gram    

6 veckor = minst 100 gram  

2 mån 150-200 g

Daisymink
0

men mina är ju snart 3 veckor.. :S

// Vanessa 

Daisymink
0

vid 1 veckas ålder vägde dom ca 18g..

// Vanessa 

Creation
0

De har väl lite att lägga på sig då ;) Det borde väl vara lugnt, eftersom att det bara cirka är 50g de ska väga v.3 och de är ju bara nästan tre veckor, va?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Daisymink
0

mm.. ähh får proppa i dom lite mer mat bara :) haha

// Vanessa 

niffen
0

Det ser ut som ett gammalt foto från min kull liksom.. Massa rexade svartingar och lite roans :]

Nicciz
0

Men dem var väl ganska många i kullen oxå? Och sen växer alla i olika tempo… mamma och pappa kanske är små? Eller släkt? Det finns massor av saker som spelar in.

Men mata mera.. bebisar kan knappt få för mycket mat.. Oskyldig

Daisymink
0

jo 14st, mamman och pappa är inte släkt, ganska stora båda två.. men vi får väl se :) vad är bra mat för en bebismage ?

// Vanessa 

meledil
0

Ååå, så söta små gullisar! vill att edoras ska växa sig stor å stark så jag får ta hem honom snart :)

Daydreams
0

#16 ge dom flera mål mat om dagen, som gröt, välling, barnmat, egenmix, avokado, nötter, osv. Se om dom vill äta 3-4 ggr per dag så lägger dom säkert på sig.

Daisymink
0

okej tack :)

// Vanessa