mannagryn?
mannagrynsgröt funkar väl va? För råttfrukost?
Yääs! They love it! *ler stort* Fast de får såklart inte så mycket, för jag ska ju ha också…
Med honung eller bär i så blir det ännu mer eftertraktat av råttorna.. ;)
Dom fick majs och äppelmos i, haha kanske lite konstig mix, men dom äter iaf :-P

mannagrynsgröt är storfavoriten här med, både hos barn och råttor!

Men ni är inte kloka, om ni ger dom mannagryn kommer dom att bli helt gröna i pälsen till slut.
Det gör väl inget!? Jag ska iaf färga alla råttor idag! Eller förlåt, tona då…

iofs, tycker bara grönt är så fult, mina ska få grahamsgröt senare i veckan, så dom blir härligt lila.

vaa? Vaddå gröna i pälsen? *idiot*
japp, gröt brukar vi äta till kvällsmat.. riktigt gott..
Gröna sa du?? Vilken tur, det matchar mina gardiner!!! Tänk om de hade blivit neonrosa.. *ryser*

Jag brukar ge mannagrynsgröt. De älskar det!(och jag) Men har hört någonstans att de kan bli lite runda av det.. Kanske är lite tom mat?
Älskar mina stora små vänner..

#10 ja det är väl lite kolhydratrikt, men det passar ganska bra till frukost som bör ha lite extra carbs. Så kan man ge lite mer fiber och proteinrik mat senare på dagen
men what's up me det där gröna vill jag veta, va det ett skämt eller haha, jag fattar inte,

#12 inte jag heller, intern skämt?? Ingen jag känner (rått eller människa) har blivit grön oavsett hur mycket mannagrynsgröt de ätit..
Det var ett skämt :P It's called ironi x'D

ok.. skämtet gick mig helt förbi.. :)
samma här…

ojdå, förlåt, ja jag skämtade med min torra humor:D
Ursäkta att jag inte skrev det, läste inte i tråden igen förrän nu.
haha ingen fara, det lär som det låg nått seriöst bakom, så jag trodde ärligt att det va nått i mannan som gjorde pälsen grön efter ett tag haha :D

lol