billiga burar
jag flyttar på fredag.
har två råttburar som jag haft 4st av och ihop byggda. dessa går jätte bra att bygga ihop så det blir två stora.
varje bur är tillåtna ca 4 råttor.
mått har jag inte just nu men ca 70-90 hög, 60-70 bred, 50-60 djup
beg och plast botten är sprucken i kanterna men funkar ännu bra.
hämtas de innan fredag kl 9:00 så 100:- för både.
mini duna bur skänkes mot hämtning. fungerar men har ett hål i sidan där vattenflaskan kan sitta. enkelt att laga.
hamsterbur"2torn" röd botten som är lite mindre sprucken annar helt okej. har haft den till hamster och karantär bur.
50:-
personer från råtthjälpen eller med seriös djur organisation kan hämta allt ovanstående gratis.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
"personer från råtthjälpen eller med seriös djur organisation kan hämta allt ovanstående gratis."
DET gör mig glad! 

Mvh Stephanie 

bäst att det kan komma till nytta. allt jag säljer som är djurens går till djuren. så det spelar inte så stor roll om pengarna eller sakerna går till mina djur eller till djur som behöver hjälp.
förhoppningsvis vill någon ha det ovan. kan lämna det i grannens föråd om någon vill ha senare

Var bor du?
Jag är jätte intresserad! Var bor du?
jordbro(sthlm)
putt
Ok, det är lite för långt bort men hoppas du får dom sålda ändå

Fan va sjysst! synd att man är pank då.. =P

Har du bilder på dom? :)
har inge bild tyvärr.
putt..
Zickan, om du har någon slät o supersnäll hane på 1-2 år så kan jag befria dig från den. Mindre djur att släpa på i flytten! *flin*
#12 haha.. tyvärr har bara rexat över ett år.
jag kommer inte få in rätt mycket saker gissar jag på.. har så jädra mycket shit jag samlat på mig. fick en sthlms soffa från ikea av min syster precis så nu har jag hundens och en till soffa. suck
jag tycker det är dumt att slänga burar. kan inte få in nån i min kompis pytte lilla bil så jag kan inte lämna in dom som jag brukar på haninges loppis bakom bussgaraget.
så den som har en bil och känner att de vill ha gratis saker kan dyka upp när som innan kl 9:30 i morgon och ta för sig.
mestadels burarna ovan men även två små akvarium och lite matskålar. lite nytt lite begagnat. jag ställer ner allt i förådet och det som är kvar hamnar i grovsopen kl 9:30 tiden i morgon fredag
putt
putt

har du ngn bur kvar??