Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 572 ggr
Utara
0

Vill köpa

…massvis med grejer till mina små tussar, men det är pengafrågan.

Vilka bra sidor finns det att handla burar och tillbehör på nätet?

Absinthe
0

Åk till Ikea och köp massa grejer för barn till dina råttor, hängmattor av billiga handdukar, krypin av lite korgar och lådor och sånt?

Och burar är väl billigast att köpa på blocket? =)

Bullerbytjejen
0

bur på blocket eller loppis e väl det billigaste, på loppisar hittar du även mycket grejjer till burinredning, korgar, filtar, handdukar, hur bra som helst tycker jag.

Ladyinred
0

Ja om inte annat på secund hand. Billigt o bra =)

Utara
0

Det är nämligen så att jag har tre burar, men de är utformade så att jag inte kunnat bygga på höjden (vilket är vad jag vill) utan jag har istället byggt ihop dem på bredden. De verkar ganska nöjda med det, men jag vill att de ska kunna klättra och så.

Jag har kikat in mig på en bur på nätet, men jag har tappat bort sidan, och den buren är hög och stor och med ben så man slipper ställa den på något skåp.

Och visst är Ikea underbart! Där är det ju billigt också, som tur är.

Så sist men inte minst är jag ute efter trevligare hyllplan, sett på samma sida som nämns ovan. Min djurbutik hemma är vresiga och vill varken sälja de skyltexemplar de har, köpa in eller berätta var de är köpta.

Grodan
0

Billigaste tipsen

• rota i hemmet efter sånt som skall slängas och pyssla ihop något skoj till rådisarna
  • be alla dina vänner o bekanta att skänka dig sitt skräp som kan tänkas vara användbart till rådisarna
  • rota i soprummet efter skoj pryttlar till dina djur
  • kolla med några ungar om de har leksaker de tröttnat på som dina råttor istället kan få

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Bullerbytjejen
0

ja soprum, superbra, jag hittade en sån klästräd till katter en gång, fast då hade jag katter själv så dom fick den, men hade jag hittat nu så hade råttorna fått den til råttrummet helt klart.